Pokoje

6 (parter - pawilon B) / 15, 17, 19, 21 (I piętro - pawilon B)

Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 9.00 - 13.00
wtorek - piątek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 9.00 - 13.00


Referaty Referat Dokumentacji Geodezyjnej i Ewidencji Gruntów
Referat Gospodarki Mieniem Skarbu Państwa
Referat Zasobu Geodezyjnego

 


Naczelnik Wydziału

mgr inż. Jacek Kuchta - Naczelnik Wydziału

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 20 / tel. 18 20 239 33



Sekretariat Wydziału

Barbara Kowalska - specjalista ds. sekreteriatu
Joanna Gał - sekreterka

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 17 / tel. 18 20 239 34



Referat Dokumentacji Geodezyjnej i Ewidencji Gruntów


mgr inż. Wojciech Kondera - Kierownik Referatu

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 22 / tel. 18 20 17 100 w. 76



Obsługa stron, w tym:

  1. udzielanie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków,
  2. wydawanie z rejestru gruntów wypisów/wyrysów/kopii map ewidencyjnej, zasadniczej,
  3. sytuacyjno-wysokościowej, przyjmowanie wniosków o zmianę w ewidencji gruntów i budynków,

mgr inż. Wojciech Śliwiński - inspektor
mgr inż. Magdalena Stachoń-Armata - podinspektor
mgr inż. Elżbieta Lańda - samodzielny referent
mgr inż. Justyna Ogrodnik - referent

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 6 / tel. 18 20 239 51



Wydawanie decyzji dotyczących:

  1. aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków,
  2. ustalenia linii brzegowej,
  3. rozgraniczenia gruntów, które były pokryte wodami przed wykonaniem urządzenia wodnego od pozostałych gruntów,
  4. prowadzenie Rejestru Cen i Wartości Nieruchomości

mgr Dorota Antolak – inspektor ds. prawnych
mgr inż. Andrzej Gandera - inspektor
mgr Renata Staszel - podinspektor ds. prawnych
mgr Mateusz Chałupka - referent ds. prawnych

pok. 21 / tel. 18 20 239 53


 

  1. wykonywanie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
  2. wydawanie zaświadczeń,

mgr inż. Marta Podsiadło – samodzielny referent
mgr inż. Wojciech Chowaniec - referent
mgr inż. Janusz Smalec - podinspektor

pok. 15 / tel. 18 20 239 22



Wydawanie decyzji dotyczących:

  1. aktualizacji i modernizacji ewidencji gruntów i budynków,
  2. aktualizacji i zmian klas i użytków gruntowych,
  3. wyłączenia gruntów z produkcji rolnej,
  4. podziałów różnych nieruchomości hipotecznych ustalenia lini brzegowej wydawanie postanowień dotyczących uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy

Krystyna Gąsienica-Mikołajczyk - Podinspektor
mgr Jan Krzeptowski-Jasinek - referent ds. prawnych

pok. 9 / tel. 182017100 wew. 73



Powiatowy Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej

poniedziałek: 7.30 - 16.00 / przyjęcia stron: 8.00 - 14.00
wtorek: 7.30 - 15.30 / przyjęcia stron: 9.00 - 13.00
środa: posiedzenia PZUDP - brak obsługi stron
czwartek: 7.30 - 15.30 / przyjęcia stron: 8.00 - 13.00
piatek: 7.30 - 15.00 / przyjęcia stron: 8.00 - 13.00

mgr inż. Andrzej Czernik - Przewodniczący Narad Koordynacyjnych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 15 / tel. 18 20 153 46


Referat Gospodarki Mieniem Skarbu Państwa

Katarzyna Grajnert – Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 19 / tel. 18 20 239 54



Sprawy z zakresu:

  1. aktualizowanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa,
  2. bieżące weryfikowanie i aktualizowanie listy użytkowników wieczystych,
  3. kompletowanie dokumentacji i orzekanie o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności,
  4. prowadzenie postępowań z zakresu ustanawiania prawa użytkowania wieczystego,
  5. ustalanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego

Katarzyna Grajnert – Kierownik Referatu
mgr Anita Madej – Podinspektor
mgr Józef Zych - Inspektor

pok. 19 / tel. 18 20 239 54



Sprawy z zakresu:

  1. orzekanie w sprawach wywłaszczeń nieruchomości,
  2. przygotowanie materiału dowodowego w sprawach dotyczących ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w celu zakładanie i prowadzenia na nieruchomości ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń służących do przesyłania płynów, gazów, energii elektrycznej itp.
  3. przygotowanie materiału dowodowego i orzekanie w sprawach czasowego zajęcia nieruchomości w przypadku wystąpienia siły wyższej lub w celu uniknięcia znacznej szkody, na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy,
  4. orzekanie w sprawach o odszkodowanie za wywłaszczone nieruchomości,
  5. orzekanie o zwrocie wywłaszczonych nieruchomości, zwrocie odszkodowania, w tym także nieruchomości zamiennej,

mgr inż. Janusz Czernik - Główny specjalista
mgr Andrzej Budz - Inspektor

pok. 19 / tel. 18 20 239 55


Sprawy z zakresu:

przygotowywanie dokumentacji i orzekanie w sprawach z zakresu odszkodowań za grunty przyjęte pod drogi publiczne,

przygotowywanie dokumentacji i orzekanie w sprawach z zakresu odszkodowań za grunty przyjęte pod linie kolejowe,

prowadzenie dokumentacji z zakresu realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczpospolitej Polskiej,

mgr Anna Rak - Podinspektor

pok. 19 / tel. 18 20 239 55



Referat Zasobu Geodezyjnego

mgr inż. Maria Malacina - Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 16 / tel. 18 20 17 100 wew.72



mgr inż. Jolanta Bachleda - Referent

pok.18/ tel. 18 20 17 100 wew.72

 

mgr inż. Tomasz Achtelik - Główny Specjalista
mgr inż. Magdalena Chowaniec - Referent
mgr inż. Joanna Gut - Pomoc administracyjna

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok.14/ tel. 18 20 17 100 wew.72

 

Godziny przyjęć:

poniedziałek - piątek: 8.00 - 14.00

 

Do podstawowych zadań Referatu należy w szczególności prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:

  1. Prowadzenie w systemie teleinformatycznym baz danych:
    • EGIB – ewidencji gruntów i budynków,
    • GESUT – geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
    • BDOT500 – obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000,
    • BDSOG - szczegółowych osnów geodezyjnych.
  2. Pozyskiwanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, udostępnianie oraz zabezpieczanie materiałów zasobu z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego zwanego „systemem PZGiK”, w tym prowadzenie rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz obsługa tych zgłoszeń, także za pośrednictwem powiatowego geoportalu.
  3. Weryfikacja zbiorów danych oraz innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych pod względem ich kompletności oraz zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii.
  4. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.



Wpłaty za wypisy z rejestru gruntów, wyrysy, kopie map, wyciągi z rejestru cen i wartości nieruchomości, udzielanie informacji z opertu ewidencji gruntów i budynków:

Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 42 8821 0009 0000 0000 1225 0005

TATRZAŃSKA AGENCJA

Tatrzańska Agencja

Centrum Kultury "Jutrzenka"

Tatrzańskie Centrum Kultury i Sportu „Jutrzenka” w Zakopanem

Tatrzańskie Wici

XI Tatrzańskie Wici 2012

Marka Tarzańska

Marka Tatrzańska

Europejskie Targi Produktów Regionalanych

Europejskie Targi Produktów Regionalnych

FORUM GÓRSKIE

 Forum Górskie