Pokoje
4,5,6,7 (parter)
Godziny przyjęć stron
Poniedziałek: 8.00 – 15.30
Wtorek: 8.00 – 14.30
Środa: 8.00 – 14.30
Czwartek: 8.00 – 14.30
Piątek: 8.30 – 14.00
Do rejestracji pojazdów obowiązuje system zapisów!
Wszelkie czynności związane z wyminą dowodów rejestracyjnych, dopisaniem instalacji gazowych, haków realizowane są bezpośrednio po przyjściu do Starostwa. Obsługa interesantów odbywa się poprzez pobranie biletu z symbolem „D” z biletomatu znajdującego się w holu Starostwa.
System internetowy pozostaje do umówienia się do rejestracji pojazdów, ponadto istnieje możliwość pobrania biletu z biletomatu do rejestracji pojazdów z symbolem „R” dla dziesięciu osób każdego dnia.
Numery kont bankowych
Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 42 8821 0009 0000 0000 1225 0005
- opłaty komunikacyjne (prawo jazdy, rejestracja pojazdów),
Numer Rachunku: 76 1240 4748 1111 0000 4882 8147
- opłata skarbowa Urząd Miasta w Zakopanem (m in. Opłata w wysokości 10 zł za wyrejestrowanie pojazdu oraz opłata 17 zł za złożenie pełnomocnictwa oraz wydanie zaświadczenia)
Pracownicy
Naczelnik wydziału
p.o. Naczelnika Wydziału Komunikacji Marian Łojek
pok. 4 / tel. 18 20 23 944, 18 20 23 913
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres prowadzonych spraw:
- sprawy związane z organizacją ruchu
- wykorzystywanie dróg w sposób szczególny
- zezwalanie na przejazd pojazdów nienormatywnych
- sprawowanie nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów
- wydawanie i cofanie uprawnień diagnoście
Inspektor Wydziału Komunikacji – mgr Anna Kostelič
pok. 5 / tel. 18 20 239 42
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres prowadzonych spraw:
- przyjmowanie wniosków i wydawanie prawa jazdy
- wydawanie profilu kandydata kierowcy i profilu kierowcy zawodowego ( PKK i PKZ)
- wydawanie międzynarodowych praw jazdy i ich ewidencja
- wydawanie zezwoleń na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych
Główny Specjalista Wydziału Komunikacji – lic. Agnieszka Kukuc
Główny Specjalista Wydziału Komunikacji – mgr Anna Karpiel
pok. 5 / tel. 18 20 239 42
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres prowadzonych spraw:
- nadzór nad wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami mechanicznymi (w tym wydawanie uprawnień , cofanie, zatrzymywanie, wykonywanie środka karnego, skierowania na egzamin kontrolny, badania lekarskie, psychologiczne kurs reedukacyjny)
- nadzór nad wykonywaniem działalności zgodnie z uzyskaną licencją, zezwoleniem, wpisem objętym wpisem do rejestru działalności regulowanej (transport drogowy, stacje kontroli pojazdów, ośrodki szkolenia kierowców)
- nadzór nad wydawaniem uprawnień diagnostom i instruktorom nauki jazdy
Pomoc Administracyjna - Weronika Fortuna
pok. 5 / tel. 18 20 239 44
Zakres prowadzonych spraw:
- odbiór stałych dowodów rejestracyjnych
- wyrejestrowanie pojazdów
- wymiana dowodów rejestracyjnych
- wpis: instalacji gazowej, haka, VAT, współwłasności pojazdu, zastawu, nauki jazdy, taxi
- czasowe wycofanie pojazdu z ruchu
Inspektor Wydziału Komunikacji – Urszula Komańska
Podinspektor Wydziału Komunikacji – mgr Magdalena Szeliga
Podinspektor Wydziału Komunikacji – inż. Rafał Haliński
Podinspektor Wydziału Komunikacji – inż. Marcin Turosz
Pomoc Administracyjna – mgr Aleksandra Kuc
Pomoc Administracyjna – mgr Jacek Haber
pok. 6, 7 / tel. 18 20 239 43
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres prowadzonych spraw:
- rejestracja pojazdów z urzędu
- rejestracja czasowa pojazdów na wniosek strony