UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
    1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
    2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Starostwo Powiatowe w Zakopanem z siedzibą pod adresem Chramcówki 15; 34-500 Zakopane.
    4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
      1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
      2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
      3. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

 

    1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
    2. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
      1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
      2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
      3. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
      4. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
      5. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

 

  1. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  3. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  4. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl, lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

Informacje

Pokoje

6 (parter - pawilon B) / 15, 17, 19, 21 (I piętro - pawilon B)

Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 9.00 - 13.00

wtorek - piątek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 9.00 - 13.00

Referaty

Referat Dokumentacji Geodezyjnej i Ewidencji Gruntów
Referat Gospodarki Mieniem Skarbu Państwa
Referat Zasobu Geodezyjnego

Pracownicy

mgr inż. Jacek Kuchta -  p.o. Naczelnik Wydziału
pok. 20 / tel. 18 20 239 33

Referat Dokumentacji Geodezyjnej i Ewidencji Gruntów

mgr inż. Wojciech Kondera - Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 21 / tel. 18 20 239 76

Sekretariat Wydziału

Barbara Kowalska - specjalista ds. sekreteriatu
Joanna Gał - sekreterka

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 17 / tel. 18 20 239 34

Obsługa stron, w tym:

  1. udzielanie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków,
  2. wydawanie z rejestru gruntów wypisów/wyrysów/kopii map,
  3. przyjmowanie wniosków o zmianę w ewidencji gruntów i budynków,
  4. aktualizacja operatu ewidencji gruntów


mgr inż. Elżbieta Lańda - referent
mgr inż. Justyna Ogrodnik - młodszy referent
mgr inż. Magdalena Stachoń-Armata - podinspektor
mgr inż. Wojciech Śliwiński - inspektor

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 6 / tel. 18 20 239 51

Wydawanie decyzji dotyczących:

  1. aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków,
  2. ustalenia linii brzegowej,
  3. rozgraniczenia gruntów, które były pokryte wodami przed wykonaniem urządzenia wodnego od pozostałych gruntów,


mgr Dorota Antolak – inspektor ds. prawnych
mgr Renata Staszel - podinspektor ds. prawnych
mgr Jan Krzeptowski-Jasinek - referent ds. prawnych

pok. 15 / tel. 18 20 239 53

  1. wykonywanie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
  2. wydawanie zaświadczeń,
  3. prowadzenie Rejestru Cen i Wartości Nieruchomości,


mgr inż. Andrzej Gandera - inspektor
mgr inż. Wojciech Chowaniec - referent
mgr inż. Janusz Smalec - podinspektor

pok. 15 / tel. 18 20 239 22

Wydawanie decyzji dotyczących:

  1. aktualizacji i modernizacji ewidencji gruntów i budynków,
  2. aktualizacji i zmian klas i użytków gruntowych,
  3. wyłączenia gruntów z produkcji rolnej,
  4. podziałów różnych nieruchomości hipotecznych
  5. ustalenia lini brzegowej
  6. wydawanie postanowień dotyczących uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy


mgr inż. Jerzy Sowiński - główny specjalista ds. ewidencji gruntów i budynków
Krystyna Gąsienica-Mikołajczyk - Podinspektor
mgr Józef Staszel - podinspektor ds. prawnych

pok. 9 / tel. 182017100 wew. 73

Powiatowy Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej

poniedziałek: 7.30 - 16.00 / przyjęcia stron: 8.00 - 14.00
wtorek: 7.30 - 15.30 / przyjęcia stron: 9.00 - 13.00
środa: posiedzenia PZUDP - brak obsługi stron
czwartek: 7.30 - 15.30 / przyjęcia stron: 8.00 - 13.00
piatek: 7.30 - 15.00 / przyjęcia stron: 8.00 - 13.00

mgr inż. Andrzej Czernik - Przewodniczący Narad Koordynacyjnych
inż. Maciej Gawlikowski - referent

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 21 / tel. 18 20 153 46

Referat Gospodarki Mieniem Skarbu Państwa

Katarzyna Grajnert – Kierownik Referatu
pok. 19 / tel. 18 20 239 54

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sprawy z zakresu:

  1. aktualizowanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa,
  2. bieżące weryfikowanie i aktualizowanie listy użytkowników wieczystych,
  3. kompletowanie dokumentacji i orzekanie o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności,
  4. prowadzenie postępowań z zakresu ustanawiania prawa użytkowania wieczystego,
  5. ustalanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego


Katarzyna Grajnert – Kierownik Referatu
mgr Anita Madej – Podinspektor
mgr Józef Zych - Inspektor

pok. 19 / tel. 18 20 239 54

Sprawy z zakresu:

  1. orzekanie w sprawach wywłaszczeń nieruchomości,
  2. przygotowanie materiału dowodowego w sprawach dotyczących ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w celu zakładanie i prowadzenia na nieruchomości ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń służących do przesyłania płynów, gazów, energii elektrycznej itp.
  3. przygotowanie materiału dowodowego i orzekanie w sprawach czasowego zajęcia nieruchomości w przypadku wystąpienia siły wyższej lub w celu uniknięcia znacznej szkody, na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy,
  4. orzekanie w sprawach o odszkodowanie za wywłaszczone nieruchomości,
  5. orzekanie o zwrocie wywłaszczonych nieruchomości, zwrocie odszkodowania, w tym także nieruchomości zamiennej,


mgr inż. Janusz Czernik - Główny specjalista
mgr Andrzej Budz - Inspektor

pok. 19 / tel. 18 20 239 55

Sprawy z zakresu:

  1. przygotowywanie dokumentacji i orzekanie w sprawach z zakresu odszkodowań za grunty przyjęte pod drogi publiczne,
  2. przygotowywanie dokumentacji i orzekanie w sprawach z zakresu odszkodowań za grunty przyjęte pod linie kolejowe,
  3. prowadzenie dokumentacji z zakresu realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczpospolitej Polskiej,


mgr Anna Rak - Podinspektor

pok. 19 / tel. 18 20 239 55

Referat Zasobu Geodezyjnego

mgr inż. Tomasz Achtelik - Kierownik Referatu
pok. 18 / tel. 18 20 143 72

mgr inż. Magdalena Chowaniec
mgr inż. Jolanta Bachleda
mgr inż. Maria Malacina

Godziny przyjęć:

poniedziałek - piątek: 8.00 - 14.00

Do podstawowych zadań Referatu należy w szczególności:

Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:

  1. Prowadzenie w systemie teleinformatycznym baz danych:
    • EGIB – ewidencji gruntów i budynków,
    • GESUT – geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
    • BDOT500 – obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000,
    • BDSOG - szczegółowych osnów geodezyjnych.
  2. Pozyskiwanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, udostępnianie oraz zabezpieczanie materiałów zasobu z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego zwanego „systemem PZGiK”, w tym prowadzenie rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz obsługa tych zgłoszeń, także za pośrednictwem powiatowego geoportalu.
  3. Weryfikacja zbiorów danych oraz innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych pod względem ich kompletności oraz zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii.
  4. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.

 


 

 

Wpłaty za wypisy z rejestru gruntów, wyrysy, kopie map, wyciągi z rejestru cen i wartości nieruchomości, udzielanie informacji z opertu ewidencji gruntów i budynków:

Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 42 8821 0009 0000 0000 1225 0005


 

 

Programy Unijne

BIP

Geoportal Powiatu Tatrzańskiego

Elektroniczna platforma usług administracji publicznej

Budowa węzła w Poroninie

Rozkłady jazdy lini regularnych na terenie Powiatu Tatrzańskiego

Góral*Ski

Dobry Klimat dla Powiatów

Zielone Biuro

Związek Powiatów Polskich

Nieodpłatna Pomoc Prawna

Krajowa Administracja Skarbowa

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Nowym Targu