9 marca 2023 r. (czwartek) o godz. 8.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem przy ul. Chramcówki 15 odbędzie się XLIII Sesja Rady Powiatu Tatrzańskiego.

 

Proponowany porządek obrad:

 

 

  1. Otwarcie Sesji, powitanie gości, stwierdzenie quorum, przyjęcie porządku obrad.
  2. Złożenie ślubowania przez Radną Joannę Morawę.
  3. Przyjęcie protokołu z XLII  Zwyczajnej Sesji Rady Powiatu Tatrzańskiego.
  4. Sprawozdanie Starosty z pracy Zarządu Powiatu za okres pomiędzy XLII, a XLIII Sesją Rady.
  5. Interpelacje i zapytania Radnych.
  6. Sprawozdanie z działalności:
    1. Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej
    2. Służb weterynaryjnych
  7. Przyjęcie uchwały w sprawie:  wyboru członka Zarządu Powiatu Tatrzańskiego.
  8. Przyjęcie uchwały w sprawie: wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
  9. Przyjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały dotyczącej ustalenia liczby członków i składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Powiatu Tatrzańskiego.
  10. Przyjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały dotyczącej wyboru komisji stałych Rady Powiatu Tatrzańskiego, ich nazw, zakresu działania, oraz składu osobowego.
  11. Przyjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały dotyczącej delegowania przedstawicieli Powiatu Tatrzańskiego do Małopolskiej Organizacji Turystycznej.
  12. Przyjęcie uchwały w sprawie: zmiany Statutu Powiatu Tatrzańskiego.
  13. Przyjęcie uchwały w sprawie: zawarcia porozumienia w sprawie zasad pokrywania w 2023 roku kosztów rehabilitacji uczestników warsztatów terapii zajęciowej działających na terenie Powiatu Tatrzańskiego i Nowotarskiego w części nieobjętej dofinansowaniem ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
  14. Przyjęcie uchwały w sprawie: podziału środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na 2023 r.
  15. Przyjęcie uchwały w sprawie: zmian w budżecie Powiatu Tatrzańskiego na rok 2023.
  16. Przyjęcie uchwały w sprawie: przekazania petycji.    
  17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
  18. Sprawy bieżące.
  19. Wolne wnioski i oświadczenia Radnych.
  20. Zamknięcie obrad.