Zakopane, dnia 30 czerwca 2017 roku
ZAWIADOMIENIE
o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym na:
„Dzierżawa gruntów pasa drogowego drogi powiatowej nr 1648K Zakopane – Wierch Porońca od km 4+450 do km 4+700 na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu”
Zarząd Powiatu Tatrzańskiego uprzejmie zawiadamia, iż w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego na „Dzierżawa gruntów pasa drogowego drogi powiatowej nr 1648K Zakopane – Wierch Porońca od km 4+450 do km 4+700 na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, którą złożył następujący Oferent:
Firma Handlowo - Usługowa
Dziubas Stanisław
Suche 19
34-520 Poronin
Wymieniony wyżej Oferent złożył ofertę przetargową posiadającą najkorzystniejszą wysokość miesięcznego czynszu dzierżawnego, w kwocie: 9 101,00 zł netto (słownie: dziewięć tysięcy sto jeden i 00/100 zł)
Ponadto w niniejszym postępowaniu przetargowym brali udział następujący Oferenci:
Lp. | Nazwy i adresy Oferentów | Kwota ofertowa netto |
1. | NOBISCAN Paweł Kułach, Gliczarów Dolny 107, 34-425 Biały Dunajec | 7 113,82 zł |
2. | Anna Gawlak – Socka, Pardałówka 35, 34-500 Zakopane | 5 710,00 zł |
STAROSTA TATRZAŃSKI
mgr inż. Piotr Bąk
Zakopane, dnia 20 czerwca 2017 roku
POWIAT TATRZAŃSKI
ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na:
"Dzierżawę gruntów pasa drogowego drogi powiatowej nr 1648K Zakopane – Wierch Porońca od km 4+450 do 4+700 na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu"
1. Przedmiotem przetargu jest dzierżawa części nieruchomości położonej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1648K Zakopane – Wierch Porońca w km od 4+450 do 4+700 o długości 250 m, poza strefą płatnego parkowania, z przeznaczeniem na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu. Teren będący przedmiotem dzierżawy przewidziany jest na parking dla samochodów osobowych oraz autobusów w godzinach od 5:00 do 23:00 – zgodnie z obowiązującą organizacją ruchu. Szacunkowa ilość stanowisk postojowych dla samochodów osobowych wynosi 60 miejsc (w tym 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych). Umowa dzierżawy będzie obowiązywała w terminie od dnia 04 lipca 2017 roku do dnia 30 czerwca 2018 roku.
2. Oznaczenie i opis: Pas drogowy drogi powiatowej nr 1648K Zakopane – Wierch Porońca w km od 4+450 do 4+700 o długości 250 m.
3. Cena wywoławcza dzierżawy parkingu: Cena wywoławcza wynosi 5.000,00 zł netto miesięcznie za 250 m dzierżawionych gruntów pasa drogowego plus należny podatek VAT (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 netto).
4. Pozostałe odpłatności: Zgodnie z wymogami i warunkami szczegółowo określonych w warunkach przetargu.
5. Termin i miejsce składania pisemnych ofert: Oferty sporządzone wg wymogów określonych w warunkach przetargu należy składać do dnia 30 czerwca 2017 roku do godziny 11:00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15 (Dziennik Podawczy).
6. Miejsce i termin, w którym można zapoznać się z warunkami dodatkowymi przetargu: Zainteresowani dzierżawą części gruntów pasa drogowego winni zapoznać się z warunkami przetargu, które są udostępnione w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15 Wydział Infrastruktury w godzinach pracy urzędu lub na stronie internetowej Powiatu Tatrzańskiego: www.powiat.tatry.pl (zakładka zamówienia publiczne).
7. Czas i miejsce przetargu (części jawnej): Otwarcie przetargu nastąpi w dniu 30 czerwca 2017 roku o godz. 11:15 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15 (sala obrad).
8. Wadium, termin i miejsce wniesienia: Osoby zainteresowane dzierżawą winny wpłacić wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 czerwca 2017 roku do godziny 11:00 (za zachowanie terminu uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Starostwa). Wadium należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Zakopanem, nr rachunku: 31 8821 0009 0000 0000 1225 0009, z dopiskiem „Wadium przetargowe – Parking Brzeziny”.
9. Skutki uchylenia się od zawarcia umowy dzierżawy parkingu będącego przedmiotem niniejszego przetargu – W przypadku uchylenia się osoby/osób (firmy) wyłonionej w przetargu jako dzierżawcy od zawarcia umowy dzierżawy ustalonej w przetargu najpóźniej w terminie do dnia 04 lipca 2017 roku, wpłacone wadium zostanie zaliczone jako koszty przeprowadzenia przetargu i nie zostanie zwrócone.
10. Zarząd Powiatu Tatrzańskiego zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury przetargowej bez podania przyczyny, prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz unieważnienie przetargu w ciągu 5 dni od ogłoszenia jego wyników.
11. Uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Pan Andrzej Dziadoń Z-ca Naczelnika Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Zakopanem tel. 18 20 23 958.
STAROSTA TATRZAŃSKI
mgr inż. Piotr Bąk