Zakopane, dnia 05 marca 2025 roku
ZARZĄD POWIATU TATRZAŃSKIEGO
ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na:
„Dzierżawę gruntów pasa drogowego drogi powiatowej nr 1656K ul. Powstańców Śląskich na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu”
1. Przedmiotem przetargu jest dzierżawa nieruchomości położonej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1656K ul. Powstańców Śląskich o powierzchni 1640 m² w strefie płatnego parkowania (odcinek od skrzyżowania z ul. Gładkie do skrzyżowania z ul. Ubocz), z przeznaczeniem na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu. Teren będący przedmiotem dzierżawy przewidziany jest na parking wyłącznie dla samochodów osobowych (w tym 3 stanowiska dla oznakowanych pojazdów osób niepełnosprawnych). Oferent powinien zapoznać się z terenem, na którym będzie wykonywana umowa dzierżawy, zebrać wszelkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty. Umowa dzierżawy będzie obowiązywała w okresie 12 miesięcy od dnia jej podpisania.
2. Oznaczenie i opis: Pas drogowy drogi powiatowej nr 1656K ul. Powstańców Śląskich (odcinek od skrzyżowania z ul. Gładkie do skrzyżowania z ul. Ubocz).
3. Cena wywoławcza dzierżawy parkingu: Cena wywoławcza wynosi 27 000,00 zł netto miesięcznie za dzierżawiony grunt pasa drogowego plus należny podatek VAT (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100 netto).
4. Pozostałe odpłatności: zgodnie z wymogami i warunkami szczegółowo określonymi w warunkach przetargu.
5. Termin i miejsce składania pisemnych ofert: Oferty sporządzone wg wymogów określonych w warunkach przetargu należy składać do dnia 21 marca 2025 roku do godziny 11:00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15 (Dziennik Podawczy).
6. Miejsce i termin, w którym można zapoznać się z warunkami przetargu: Zainteresowani dzierżawą części gruntów pasa drogowego winni zapoznać się z warunkami przetargu, które są udostępnione w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15 Wydział Infrastruktury w godzinach pracy urzędu lub na stronie internetowej Powiatu Tatrzańskiego: www.powiat.tatry.pl (zakładka zamówienia publiczne).
7. Czas i miejsce przetargu (części jawnej): Otwarcie przetargu nastąpi w dniu 21 marca 2025 roku o godz. 11:15 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15.
8. Wadium, termin i miejsce wniesienia: Osoby zainteresowane dzierżawą winny wpłacić wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2025 roku do godziny 1100 (za zachowanie terminu uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Starostwa). Wadium należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Zakopanem, nr rachunku: 31 8821 0009 0000 0000 1225 0009, z dopiskiem „Wadium przetargowe – Parking pas drogowy ul. Powstańców Śląskich”.
9. Skutki uchylenia się od zawarcia umowy dzierżawy parkingu będącego przedmiotem niniejszego przetargu – W przypadku uchylenia się osoby/osób (firmy) wyłonionej w przetargu jako dzierżawcy od zawarcia umowy dzierżawy ustalonej w przetargu najpóźniej w terminie 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert, wpłacone wadium zostanie zaliczone jako koszty przeprowadzenia przetargu i nie zostanie zwrócone.
10. Zarząd Powiatu Tatrzańskiego zastrzega sobie możliwość unieważnienia procedury przetargowej bez podania przyczyny, prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz unieważnienie przetargu w ciągu 5 dni od ogłoszenia jego wyników.
WICESTAROSTA TATRZAŃSKI
mgr Wawrzyniec Bystrzycki