27 marca 2025 r. (czwartek) o godz. 8.30 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem przy ul. Chramcówki 15, odbędzie się XI Sesja Rady Powiatu Tatrzańskiego.

 

 

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji, powitanie gości, stwierdzenie quorum, przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z X Zwyczajnej Sesji Rady Powiatu Tatrzańskiego.
  3. Sprawozdanie Starosty z pracy Zarządu Powiatu za okres pomiędzy X, a XI sesją rady.
  4. Informacja o pracach komisji rady powiatu tatrzańskiego.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Zapytania, wnioski i oświadczenia mieszkańców oraz osób zaproszonych.
  7. Sprawozdanie z działalności Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Zakopanem za 2024 rok.
  8. Informacja o działalności Tatrzańskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej i Wsparcia Osób Doznających Przemocy Domowej w Zakopanem.
  9. Uchwała w sprawie: zmian w budżecie Powiatu Tatrzańskiego na rok 2025.
  10. Uchwała w sprawie: przyjęcia planu pracy Rady Powiatu Tatrzańskiego na rok 2025.
  11. Uchwała w sprawie: zmiany Statutu Powiatu Tatrzańskiego.
  12. Uchwała w sprawie: ograniczenia zagrożeń dla ludzi, mienia i środowiska z użyciem pojazdów silnikowych dla celów rekreacyjnych.
  13. Uchwała w sprawie: regulaminu określającego tryb udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez podmioty nie będące jednostkami samorządu terytorialnego funkcjonujących na terenie powiatu tatrzańskiego oraz tryb kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji.
  14. Uchwała w sprawie: podziału środków i określenia zadań powiatu z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej, finansowanych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przyznanych na 2025 r.
  15. Uchwała w sprawie: przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu samochodu osobowego typu SUV w wersji oznakowanej dla Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem.
  16. Uchwała w sprawie: przekazania skarg.
  17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  18. Sprawy bieżące.
  19. Wolne wnioski i oświadczenia radnych.
  20. Zamknięcie obrad.