Starosta Tatrzański ogłasza drugi przetarg publiczny w formie składania ofert na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew na nieruchomościach będących własnością Powiatu Tatrzańskiego
Starosta Tatrzański zaprasza do wzięcia udziału w drugim przetargu na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew na nieruchomościach będących własnością Powiatu.
Zarząd Powiatu Tatrzańskiego na posiedzeniu w dniu 18.12.2024r. ustalił cenę wywoławczą w wysokości 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł brutto).
Nazwa i siedziba sprzedającego:
Powiat Tatrzański z siedzibą w Zakopanem 34-500, ul. Chramcówki 15.
tel. 18 20 23 940 – Wydział Infrastruktury
Rodzaj i klasyfikacja drewna objętego postępowaniem:
Pod względem gatunkowym drewno składa się z modrzewia, świerka, jesionu, lipy, sosny czarnej oraz jawora.
Drewno składowane w mygłach sklasyfikowano jako drewno wielkowymiarowe WD, S4 oraz drewno składowane w stosach jako drewno S4.
Szczegółowe informacje są zawarte w załączniku nr 2 „Obmiar i wycena wartości drewna”
Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym postepowaniu:
Oferta pod rygorem nieważności, powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać następujące dane oferenta:
- Imię i nazwisko lub nazwę firmy,
- Adres oferenta lub siedziba firmy,
- Numer telefonu,
- Datę sporządzenia oferty,
- Oferowaną cenę brutto, Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem ilościowym i jakością sprzedawanego drewna i warunkami przetargu.
Warunkiem do przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w terminie do 10 stycznia 2025r. do godz. 12.00 w wysokości 10 % ceny wywoławczej przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego: Podhalański Bank Spółdzielczy w Zakopanem konto nr 31 8821 0009 0000 0000 1225 0009. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Sprzedającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg nie ureguluje należności wskazanej na fakturze do 7 dni od daty otrzymania faktury.
Cena wywoławcza drewna:
Cenę wywoławczą drewna ustalono w wysokości 5 000,00 zł brutto.
(słownie: pięć tysięcy 00/100 zł brutto ).
Cena drewna wg: Obmiaru i wyceny wartości drewna (załącznik nr 2) wynosi 7 501,89 zł brutto.
Kupujący po dokonaniu zakupu otrzyma fakturę VAT z 23% podatkiem.
Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie adresowanej według wzoru:
Powiat Tatrzański
ul. Chramcówki 15
34-500 Zakopane
„Oferta na zakup drewna”
Ofertę należy przesłać pod wskazany adres lub złożyć na dzienniku podawczym Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.
Ostateczny termin składania (wpływu) ofert ustala się na 10 stycznia 2025r. do godz. 12:00.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku gdy zostaną złożone równorzędne oferty o najwyższej wartości komisja przetargowa postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie aukcji miedzy tymi oferentami.
Miejsce i termin przeprowadzenia postępowania:
Otwarcie ofert nastąpi przez komisją przetargową w dniu 10 stycznia 2025r. o godz. 12:30 w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.
Termin związania ofertą sprzedaży określa się na 7 dni.
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot postepowania:
Drewno będzie można oglądać w dniach od 23.12.2024r. do 09.01.2025r. w dni robocze na miejscu składowania w Zakopanem, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod nr tel. 18 20 23 940. Osoby do kontaktu: Michał Łukaszczyk, Maciej Przybył, pracownicy Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Zakopanem.
Sprzedającemu przysługuje prawo zamknięcia postepowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
Inne informacje:
- Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę za drewno będące przedmiotem sprzedaży i sporządzi protokół z wyboru oferty.
- Sprzedający po pozytywnym zakończeniu postepowania wystawi fakturę VAT 23%.
- Nabywca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury, uregulować należność na niej wskazaną, na rachunek wskazany na fakturze.
- W przypadku nie wpłacenia oferowanej kwoty w terminie, o którym mowa w pkt. 3 Sprzedający zastrzega możliwość odstąpienia od sprzedaży i wyboru kolejnej oferty z najwyższą ceną lub rozpisania nowego postępowania przetargowego.
- Wydanie przedmiotu sprzedaży Nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu faktury i podpisaniu Protokołu Zdawczo - Odbiorczego.
- Wszystkie koszty związane z nabyciem i odbiorem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Nabywca.