Pokoje

3, 4, 5, 6, 7 (parter)

Godziny przyjęć stron

Poniedziałek: 8.00 – 15.30
Wtorek: 8.00 – 14.30
Środa: 8.00 – 14.30
Czwartek: 8.00 – 14.30
Piątek: 8.30 – 14.00
 

Do rejestracji pojazdów obowiązuje system zapisów!

Wszelkie czynności związane z wymianą dowodów rejestracyjnych, dopisaniem instalacji gazowych, haków realizowane są bezpośrednio po przyjściu do Starostwa. Obsługa interesantów odbywa się poprzez pobranie biletu z symbolem „D” z biletomatu znajdującego się w holu Starostwa.

System internetowy pozostaje do umówienia się do rejestracji pojazdów, ponadto istnieje możliwość pobrania biletu z biletomatu do rejestracji pojazdów z symbolem „R” dla 14 osób każdego dnia.


Numery kont bankowych

Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 42 8821 0009 0000 0000 1225 0005

  • opłaty komunikacyjne (prawo jazdy, rejestracja pojazdów), 

Numer Rachunku: 76 1240 4748 1111 0000 4882 8147

  • opłata skarbowa Urząd Miasta w Zakopanem (m in. Opłata w wysokości 10 zł za wyrejestrowanie pojazdu oraz opłata 17 zł za złożenie pełnomocnictwa oraz wydanie zaświadczenia)

Pracownicy


p.o Naczelnik Wydziału Komunikacji - inż. Marcin Szołtys

pok. 3 / tel. 18 20 239 44, 18 20 00 001 wew. 44

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zakres prowadzonych spraw:

  1. sprawy związane z organizacją ruchu,
  2. wykorzystywanie dróg w sposób szczególny,
  3. zezwalanie na przejazd pojazdów nienormatywnych,
  4. sprawowanie nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów,
  5. wydawanie i cofanie uprawnień diagnoście,
  6. nadzór nad wykonywaniem działalności zgodnie z uzyskaną licencją, zezwoleniem, wpisem objętym wpisem do rejestru działalności regulowanej (transport drogowy, stacje kontroli pojazdów),
  7. nadzór nad wydawaniem uprawnień diagnostom.

p.o. Zastępca Naczelnika Wydziału Komunikacji - inż. Rafał Haliński
pok. 7 / tel. 18 20 239 43, 18 20 00 001 wew. 43

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zakres prowadzonych spraw:

  1. odbiór stałych dowodów rejestracyjnych,
  2. wyrejestrowanie pojazdów,
  3. wymiana dowodów rejestracyjnych,
  4. wpis: instalacji gazowej, haka, VAT, współwłasności pojazdu, zastawu, nauki jazdy, taxi,
  5. czasowe wycofanie pojazdu z ruchu,
  6. rejestracja pojazdów z urzędu,
  7. rejestracja czasowa pojazdów na wniosek strony.

Podinspektor Wydziału Komunikacji - mgr Anna Para
pok. 3 / tel. 18 20 239 44, 18 20 00 001 wew. 44

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zakres prowadzonych spraw:

  1. nadzór nad wykonywaniem działalności zgodnie z uzyskaną licencją, zezwoleniem, wpisem objętym wpisem do rejestru działalności regulowanej (transport drogowy)

Prawa jazdy

Zakres prowadzonych spraw:

  1. przyjmowanie wniosków i wydawanie prawa jazdy,
  2. wydawanie profilu kandydata kierowcy i profilu kierowcy zawodowego (PKK i PKZ),
  3. wydawanie międzynarodowych praw jazdy i ich ewidencja,
  4. wydawanie zezwoleń na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych,
  5. nadzór nad wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami mechanicznymi (w tym wydawanie uprawnień, cofanie, zatrzymywanie, wykonywanie środka karnego, skierowania na egzamin kontrolny, badania lekarskie, psychologiczne, kurs reedukacyjny),
  6. nadzór nad wykonywaniem działalności zgodnie z uzyskaną licencją, zezwoleniem, wpisem objętym wpisem do rejestru działalności regulowanej (ośrodki szkolenia kierowców),
  7. nadzór nad wydawaniem uprawnień instruktorom nauki jazdy.
pok. 4 / tel. 18 20 239 42, 18 20 00 001 wew. 42
Główny Specjalista - lic. Agnieszka Kukuc

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Starszy Inspektor - mgr Anna Kostelič

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Rejestracja pojazdów

Zakres prowadzonych spraw:

  1. odbiór stałych dowodów rejestracyjnych,
  2. wyrejestrowanie pojazdów,
  3. wymiana dowodów rejestracyjnych,
  4. wpis: instalacji gazowej, haka, VAT, współwłasności pojazdu, zastawu, nauki jazdy, taxi,
  5. czasowe wycofanie pojazdu z ruchu,
  6. rejestracja pojazdów z urzędu,
  7. rejestracja czasowa pojazdów na wniosek strony.
Pok. 5 / tel. 18 20 239 42, 18 20 00 001 wew. 42
mgr Aleksandra Szydłowska – Podinspektor

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Natalia Bachleda – Sekretarka ds. Administracyjnych

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Pok. 6 / tel. 18 20 239 43, 18 20 00 001 wew. 43
Kornelia Słodyczka – Podinspektor

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Katarzyna Rabiańska – Sekretarka ds. Administracyjnych

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Pok. 7 / tel. 18 20 239 43, 18 20 00 001 wew. 43
mgr Magdalena Szeliga – Główny Specjalista

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


lic. Jacek Haber – Sekretarz ds. Administracyjnych

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.