Pokoje
3, 4, 5, 6, 7 (parter)
Godziny przyjęć stron
Poniedziałek: 8.00 – 15.30
Wtorek: 8.00 – 14.30
Środa: 8.00 – 14.30
Czwartek: 8.00 – 14.30
Piątek: 8.30 – 14.00
Do rejestracji pojazdów obowiązuje system zapisów!
Wszelkie czynności związane z wymianą dowodów rejestracyjnych, dopisaniem instalacji gazowych, haków realizowane są bezpośrednio po przyjściu do Starostwa. Obsługa interesantów odbywa się poprzez pobranie biletu z symbolem „D” z biletomatu znajdującego się w holu Starostwa.
System internetowy pozostaje do umówienia się do rejestracji pojazdów, ponadto istnieje możliwość pobrania biletu z biletomatu do rejestracji pojazdów z symbolem „R” dla 14 osób każdego dnia.
Numery kont bankowych
Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 42 8821 0009 0000 0000 1225 0005
- opłaty komunikacyjne (prawo jazdy, rejestracja pojazdów),
Numer Rachunku: 76 1240 4748 1111 0000 4882 8147
- opłata skarbowa Urząd Miasta w Zakopanem (m in. Opłata w wysokości 10 zł za wyrejestrowanie pojazdu oraz opłata 17 zł za złożenie pełnomocnictwa oraz wydanie zaświadczenia)
Pracownicy
p.o Naczelnik Wydziału Komunikacji - inż. Marcin Szołtys
pok. 3 / tel. 18 20 239 44, 18 20 01 001 wew. 44
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres prowadzonych spraw:
- sprawy związane z organizacją ruchu,
- wykorzystywanie dróg w sposób szczególny,
- zezwalanie na przejazd pojazdów nienormatywnych,
- sprawowanie nadzoru nad stacjami kontroli pojazdów,
- wydawanie i cofanie uprawnień diagnoście,
- nadzór nad wykonywaniem działalności zgodnie z uzyskaną licencją, zezwoleniem, wpisem objętym wpisem do rejestru działalności regulowanej (transport drogowy, stacje kontroli pojazdów),
- nadzór nad wydawaniem uprawnień diagnostom.
p.o. Zastępca Naczelnika Wydziału Komunikacji - inż. Rafał Haliński
pok. 7 / tel. 18 20 239 43, 18 20 01 001 wew. 43
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres prowadzonych spraw:
- odbiór stałych dowodów rejestracyjnych,
- wyrejestrowanie pojazdów,
- wymiana dowodów rejestracyjnych,
- wpis: instalacji gazowej, haka, VAT, współwłasności pojazdu, zastawu, nauki jazdy, taxi,
- czasowe wycofanie pojazdu z ruchu,
- rejestracja pojazdów z urzędu,
- rejestracja czasowa pojazdów na wniosek strony.
Podinspektor Wydziału Komunikacji - mgr Anna Para
pok. 3 / tel. 18 20 239 44, 18 20 01 001 wew. 44
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres prowadzonych spraw:
- nadzór nad wykonywaniem działalności zgodnie z uzyskaną licencją, zezwoleniem, wpisem objętym wpisem do rejestru działalności regulowanej (transport drogowy)
Prawa jazdy
Zakres prowadzonych spraw:
- przyjmowanie wniosków i wydawanie prawa jazdy,
- wydawanie profilu kandydata kierowcy i profilu kierowcy zawodowego (PKK i PKZ),
- wydawanie międzynarodowych praw jazdy i ich ewidencja,
- wydawanie zezwoleń na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych,
- nadzór nad wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami mechanicznymi (w tym wydawanie uprawnień, cofanie, zatrzymywanie, wykonywanie środka karnego, skierowania na egzamin kontrolny, badania lekarskie, psychologiczne, kurs reedukacyjny),
- nadzór nad wykonywaniem działalności zgodnie z uzyskaną licencją, zezwoleniem, wpisem objętym wpisem do rejestru działalności regulowanej (ośrodki szkolenia kierowców),
- nadzór nad wydawaniem uprawnień instruktorom nauki jazdy.
pok. 4 / tel. 18 20 239 42, 18 20 01 001 wew. 42
Główny Specjalista - lic. Agnieszka Kukuc
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Starszy Inspektor - mgr Anna Kostelič
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rejestracja pojazdów
Zakres prowadzonych spraw:
- odbiór stałych dowodów rejestracyjnych,
- wyrejestrowanie pojazdów,
- wymiana dowodów rejestracyjnych,
- wpis: instalacji gazowej, haka, VAT, współwłasności pojazdu, zastawu, nauki jazdy, taxi,
- czasowe wycofanie pojazdu z ruchu,
- rejestracja pojazdów z urzędu,
- rejestracja czasowa pojazdów na wniosek strony.
Pok. 5 / tel. 18 20 239 42, 18 20 01 001 wew. 42
mgr Aleksandra Szydłowska – Podinspektor
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Chowaniec - Sekretarka ds. Administracyjnych
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pok. 6 / tel. 18 20 239 43, 18 20 01 001 wew. 43
Kornelia Słodyczka – Podinspektor
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Natalia Bachleda – Sekretarka ds. Administracyjnych
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Katarzyna Rabiańska – Sekretarka ds. Administracyjnych
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pok. 7 / tel. 18 20 239 43, 18 20 01 001 wew. 43
mgr Magdalena Szeliga – Główny Specjalista
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lic. Jacek Haber – Sekretarz ds. Administracyjnych
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.