Pokoje
5-9 (parter - pawilon B) / 14-16, 18, 20-22 (I piętro - pawilon B)
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.00
wtorek - piątek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 14.00
Referat Ewidencji Gruntów i Budynków
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Naczelnik Wydziału
mgr inż. Jacek Kuchta - Naczelnik Wydziału, Geodeta Powiatowy
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 20 / tel. 18 20 239 33, 18 20 00 001 wew. 33
Sekretariat Wydziału
Barbara Kowalska - specjalista ds. sekreteriatu
Joanna Gał - sekretarka
Anna Żołądź - sekretarka
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 17 / tel. 18 20 239 34, 18 20 00 001 wew. 34
Referat Ewidencji Gruntów i Budynków
mgr inż. Wojciech Kondera - Kierownik Referatu
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 22 / tel. 18 20 239 76, 18 20 00 001 wew. 76
Obsługa stron, w tym:
- udzielanie informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie z rejestru gruntów wypisów/wyrysów/kopii map ewidencyjnej, zasadniczej,
- sytuacyjno-wysokościowej, przyjmowanie wniosków o zmianę w ewidencji gruntów i budynków,
mgr inż. Wojciech Śliwiński - inspektor
mgr inż. Magdalena Stachoń-Armata - podinspektor
mgr inż. Elżbieta Lańda - samodzielny referent
mgr inż. Justyna Ogrodnik - podinspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 6 / tel. 18 20 239 51, 18 20 00 001 wew. 51
Wydawanie decyzji dotyczących:
- aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków,
- ustalenia linii brzegowej,
- rozgraniczenia gruntów, które były pokryte wodami przed wykonaniem urządzenia wodnego od pozostałych gruntów,
- prowadzenie Rejestru Cen i Wartości Nieruchomości
mgr Dorota Antolak – inspektor ds. prawnych
mgr inż. Andrzej Gandera - inspektor
mgr inż. Magdalena Chowaniec-Kłobuch - Podinspektor
mgr Dorota Krzeptowska Jasinek
pok. 21 / tel. 18 20 239 53, 18 20 00 001 wew. 53
- wykonywanie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie zaświadczeń,
mgr inż. Łukasz Jania
mgr inż. Wojciech Chowaniec - referent
mgr inż. Stanisław Stosel
pok. 15 / tel. 18 20 239 22, 18 20 00 001 wew. 22
mgr Józef Zych
pok. 8 / tel. 18 20 239 59, 18 20 00 001 wew. 59
Wydawanie decyzji dotyczących:
- aktualizacji i modernizacji ewidencji gruntów i budynków,
- aktualizacji i zmian klas i użytków gruntowych,
- wyłączenia gruntów z produkcji rolnej,
- podziałów różnych nieruchomości hipotecznych ustalenia lini brzegowej wydawanie postanowień dotyczących uzgodnień projektów decyzji o warunkach zabudowy
Krystyna Gąsienica-Mikołajczyk - Podinspektor
mgr Jan Krzeptowski-Jasinek - referent ds. prawnych
pok. 9 / tel. 18 20 239 73, 18 20 00 001 wew. 73
Powiatowy Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej
poniedziałek: 7.30 - 16.00 / przyjęcia stron: 8.00 - 14.00
wtorek: 7.30 - 15.30 / przyjęcia stron: 9.00 - 13.00
środa: posiedzenia PZUDP - brak obsługi stron
czwartek: 7.30 - 15.30 / przyjęcia stron: 8.00 - 13.00
piatek: 7.30 - 15.00 / przyjęcia stron: 8.00 - 13.00
mgr inż. Andrzej Czernik - Przewodniczący Narad Koordynacyjnych
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 15 / tel. 18 20 239 52, 18 20 00 001 wew. 52
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
mgr inż. Maria Malacina - Kierownik PODGiK
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 16 / tel. 18 20 239 70, 18 20 00 001 wew. 70
mgr inż. Jolanta Bachleda-Olejniczak - Podinspektor
pok.18/ tel. 18 20 239 72, 18 20 00 001 wew. 72
mgr inż. Tomasz Achtelik - Główny Specjalista
mgr inż. Joanna Gut - Referent
mgr inż. Paulina Mielcarz - Młodszy Referent
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok.14/ tel. 18 20 239 72, 18 20 00 001 wew. 72
Godziny przyjęć:
poniedziałek - piątek: 8.00 - 14.00
Do podstawowych zadań Referatu należy w szczególności prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
- Prowadzenie w systemie teleinformatycznym baz danych:
- EGIB – ewidencji gruntów i budynków,
- GESUT – geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
- BDOT500 – obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000,
- BDSOG - szczegółowych osnów geodezyjnych.
- Pozyskiwanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, udostępnianie oraz zabezpieczanie materiałów zasobu z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego zwanego „systemem PZGiK”, w tym prowadzenie rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz obsługa tych zgłoszeń, także za pośrednictwem powiatowego geoportalu.
- Weryfikacja zbiorów danych oraz innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych pod względem ich kompletności oraz zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii.
- Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.
Wpłaty za wypisy z rejestru gruntów, wyrysy, kopie map, wyciągi z rejestru cen i wartości nieruchomości, udzielanie informacji z opertu ewidencji gruntów i budynków:
Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 42 8821 0009 0000 0000 1225 0005