Pokoje
Pawilon A: Dziennik podawczy (parter), pok 9 - sekretariat
Pawilon B: pok 25
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
Wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30
Piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.00
Pracownicy
mgr Marcin Sęk - p. o. Kierownik
pok. nr 2 / tel. 18 20 239 10
Zadania
Organizacja pracy urzędu:
- zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa,
- prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
- organizacja i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem kancelarii – „dziennika podawczego”, zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez Starostwo,
- przyjmowanie i wysyłanie przesyłek,
- zapewnienie obsługi pocztowej urzędu,
- organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji:
- między poszczególnymi wydziałami,
- między Starostwem a interesantami,
- nadzór, koordynacja i kontrola rozpatrywania skarg i wniosków,
- współdziałanie z Sekretarzem Powiatu w wykonywaniu zadań związanych z wyborami do organów samorządu terytorialnego w zakresie ustalonym Kodeksem Wyborczym i innymi ustawami,
- prowadzenie rejestru umów, porozumień, zarządzeń oraz kontroli prowadzonych w Starostwie i jednostkach organizacyjnych Powiatu,
- wykonywanie zadań związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych przez pracowników Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Tatrzańskiego.
Sprawy obywatelskie:
- wydawania zezwoleń na sprowadzanie zwłok lub szczątków ludzkich z obcego państwa do Polski,
- współpracy z konsulatami, policją lub innymi urzędami w zakresie ustalania rodzin lub bliskich w przypadku śmierci obywateli polskich za granicą,
- prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami państwowymi.
Prowadzenie archiwum zakładowego:
- nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- bieżące nadzorowanie prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych w szczególności w zakresie doboru klas wykazu z akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie zdawania akt do archiwum zakładowego,
- współpraca z Archiwum Państwowym.
Prowadzenie biura rzeczy znalezionych związane z postępowaniem w sprawach odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy, przyjmowania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru.
Prowadzenie Archiwum zakładowego.
mgr Grzegorz Drewniak - Główny Specjalista ds. Archiwum
tel. 18 20 17 100 wew. 63
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prowadzenie Sekretariatu Starosty i Wicestarosty
mgr Marzena Łojas- Główny Specjalista
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 9 / tel. 18 20 239 14
Prowadzenie Kancelarii ogólnej – Dziennika podawczego
Organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji
- między poszczególnymi wydziałami,
- między Starostwem a interesantami.
Krystyna Marduła - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karolina Hajduk - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lic. Magdalena Chyc-Magdzin - Podinspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr inż. Halina Kula – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Barbara Kowalska – Podinspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
wspólny email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 1 tel. 18 20 239 10
Maciej Przybył – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wojciech Majerczyk – Kierowca samochodu osobowego, Konserwator