Pokoje

Pawilon A: Dziennik podawczy (parter), pok 9 - sekretariat
Pawilon B: pok 25


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30

Wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30

Piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.00


Pracownicy

mgr Marcin Sęk  - p. o. Kierownik
pok. nr 2 / tel. 18 20 239 10


Zadania

Organizacja pracy urzędu:

  1. zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa,
  2. prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
  3. organizacja i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem kancelarii – „dziennika podawczego”, zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez Starostwo,
  4. przyjmowanie i wysyłanie przesyłek,
  5. zapewnienie obsługi pocztowej urzędu,
  6. organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji:
    1. między poszczególnymi wydziałami,
    2. między Starostwem a interesantami,
  7. nadzór, koordynacja i kontrola rozpatrywania skarg i wniosków,
  8. współdziałanie z Sekretarzem Powiatu w wykonywaniu zadań związanych z wyborami do organów samorządu terytorialnego w zakresie ustalonym Kodeksem Wyborczym i innymi ustawami,
  9. prowadzenie rejestru umów, porozumień, zarządzeń oraz kontroli prowadzonych w Starostwie i jednostkach organizacyjnych Powiatu,
  10. wykonywanie zadań związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych przez pracowników Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Tatrzańskiego.

Sprawy obywatelskie:

  1. wydawania zezwoleń na sprowadzanie zwłok lub szczątków ludzkich z obcego państwa do Polski,
  2. współpracy z konsulatami, policją lub innymi urzędami w zakresie ustalania rodzin lub bliskich w przypadku śmierci obywateli polskich za granicą,
  3. prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami państwowymi.

Prowadzenie archiwum zakładowego:

  1. nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  2. bieżące nadzorowanie prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych w szczególności w zakresie doboru klas wykazu z akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt,
  3. współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie zdawania akt do archiwum zakładowego,
  4. współpraca z Archiwum Państwowym.

Prowadzenie biura rzeczy znalezionych związane z postępowaniem w sprawach odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy, przyjmowania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru.



Prowadzenie Archiwum zakładowego.

mgr Grzegorz Drewniak - Główny Specjalista ds. Archiwum
tel. 18 20 17 100 wew. 63
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Prowadzenie Sekretariatu Starosty i Wicestarosty

mgr Marzena Łojas- Główny Specjalista
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 9 / tel. 18 20 239 14


Prowadzenie Kancelarii ogólnej – Dziennika podawczego

Organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji
- między poszczególnymi wydziałami,
- między Starostwem a interesantami.

Krystyna Marduła - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Karolina Hajduk - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lic. Magdalena Chyc-Magdzin - Podinspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mgr inż. Halina Kula – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Barbara Kowalska – Podinspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

wspólny email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 1 tel. 18 20 239 10


 
Organizacja pracy Urzędu

Maciej Przybył – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wojciech Majerczyk – Kierowca samochodu osobowego, Konserwator

 
Biuro rzeczy znalezionych. (kliknij by przejść do ogłoszeń Biura Rzeczy Znalezionych)