Pokoje

Pawilon A: Dziennik podawczy (parter), pok 9 - sekretariat
Pawilon B: pok 25


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30

Wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30

Piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.00


Pracownicy

mgr Marcin Sęk  - p. o. Kierownik
pok. nr 2 / tel. 18 20 239 10


Zadania

  1. zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa,
  2. prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
  3. organizacja i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem kancelarii – „dziennika podawczego”, zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez Starostwo,
  4. organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji w szczególności w ramach systemu EZD: między poszczególnymi wydziałami, między Starostwem a interesantami,
  5. przyjmowanie i wysyłanie przesyłek,
  6. zapewnienie obsługi pocztowej urzędu,
  7. utrzymywanie, gospodarowanie i nadzór nad mieniem Starostwa,
  8. opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych oraz rocznych planów remontów kapitalnych budynków Starostwa,
  9. zabezpieczenie środków finansowych w planach budżetowych na remonty i modernizację budynków Starostwa i efektywne ich użytkowanie,
  10. gospodarowanie budynkami oraz środkami rzeczowymi i zabezpieczenie mienia Starostwa,
  11. gospodarowanie taborem samochodowym,
  12. dbanie o porządek i poprawienie warunków technicznych pracy w Starostwie,
  13. prowadzenie biura rzeczy znalezionych związane z postępowaniem w sprawach odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy, przyjmowania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru.
  14. prowadzenie rejestru umów i porozumień w wersji elektronicznej i papierowej w Starostwie i jednostkach organizacyjnych Powiatu.


Prowadzenie Archiwum zakładowego.

mgr Grzegorz Drewniak - Główny Specjalista ds. Archiwum
tel. 18 20 17 100 wew. 63
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Prowadzenie Sekretariatu Starosty i Wicestarosty

mgr Marzena Łojas- Główny Specjalista
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 9 / tel. 18 20 239 14


Prowadzenie Kancelarii ogólnej – Dziennika podawczego

Organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji
- między poszczególnymi wydziałami,
- między Starostwem a interesantami.

Krystyna Marduła - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Karolina Hajduk - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lic. Magdalena Chyc-Magdzin - Podinspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mgr inż. Halina Kula – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

wspólny email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 1 tel. 18 20 239 10


 
Organizacja pracy Urzędu

Maciej Przybył – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wojciech Majerczyk – Kierowca samochodu osobowego, Konserwator

 
Biuro rzeczy znalezionych. (kliknij by przejść do ogłoszeń Biura Rzeczy Znalezionych)