Na podstawie art. 118a ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311) STAROSTA TATRZAŃSKI zawiadamia, że w dniu 14 czerwca 2024 r. została wydana Decyzja nr 2 znak: GN.683.3.8.2023 o ustaleniu wysokości odszkodowania za udział 4/32 części w nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym oznaczonej jako działka ewid. nr 50/6 o pow. 0,0001 ha obr. 052 Zakopane, stanowiącej własność nieżyjącego Pana Andrzeja Kojs s. Jana i Anny, którego spadkobiercy nie wykazali prawa do spadku, nabytej przez Gminę Miasto Zakopane na podstawie decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 2/2023 z dnia 11 lipca 2023 r. znak: AB.6740.44.2022.ASS o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.