Na podstawie art. 49 w zw. z art. 49a w zw. z art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311)

Starosta Tatrzański

zaświadcza, iż wobec niezaskarżenia w czasie i trybie ustawowo przewidzianym decyzji Starosty Tatrzańskiego z dnia 12 grudnia 2024 r. znak: GN.683.3.3.2024 wydanej w trybie przepisów art. 12 i 18 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311), stała się ona ostateczna z dniem 10 stycznia 2025 r. i podlega wykonaniu.

Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

z up. STAROSTY
NACZELNIK WYDZIAŁU
GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

mgr inż. Maciej Janicki

Starosta Tatrzański działając na podstawie art. 61 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 113 ust. 6, 7 i art. 118a w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2024 r., poz. 1145) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311),

zawiadamia o wszczęciu postępowania

w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość nabytą z mocy prawa na rzecz Gminy Miasta Zakopane, na podstawie decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 4/2024 z dnia 30 lipca 2024r. znak: AB.6740.305.2023.ASS/MB o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, oznaczoną jako dz. ewid. nr 573/2 o pow. 0,0043 ha (powstałą z podziału dz. ewid. nr 573, odpowiadającej dawnej p.gr.l.kat. 9631/2, gm. kat. Zakopane, opisaną w LWH 9265), obr. 004 Zakopane, stanowiącą dotychczas współwłasność:

  1. Teresy Bukowskiej.
  2. Stanisława Bukowskiego

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie tj. ukazania się obwieszczenia zawiadamiającego o wszczęciu postępowania administracyjnego zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego.

W związku z powyższym wzywa się osoby, które wykażą, że przysługują im prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, aby w terminie 14 dni od daty doręczenia, zgłosili się do Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pawilon B pokój 116, tel.: (18) 20 239 53 i udokumentowali swoje prawa.

Niezgłoszenie się osób legitymujących się prawami do ww. nieruchomości skutkować będzie ustaleniem odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie i złożeniem należnego odszkodowania do depozytu sądowego.

 

z up. STAROSTY
NACZELNIK WYDZIAŁU
GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

mgr inż. Maciej Janicki
/podpisano elektronicznie/

Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 ze zm.) Starosta Tatrzański podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonych do zbycia w trybie bezprzetargowym w drodze umowy zamiany

 

 

 

Lp.

Oznaczenie nieruchomości

Pow. nieruch. [ha]

Opis nieruchomości

Przeznaczenie nieruchomości i sposób jej

zagospodarowania

Informacje o przeznaczeniu do

zbycia

Cena nieruchomości

1.

 

 

 

 

 

 

Działka ewid. nr 397/6 obr. 005 Zakopane

    

Działka ewid. nr 397/11 obr. 005 Zakopane

KW nr NS1Z/00007949/1

0,0181

 

 

 

0,0221

Nieruchomość położona w woj. małopolskim, powiecie tatrzańskim, Mieście Zakopane przy ul. Orkana 2a, zabudowana częścią budynku dawnej Strażnicy Pożarowej. Działki oznaczone symbolem użytku: Bi – inne treny zabudowane.

Nieruchomość położona jest na obszarze objętym aktualnie obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „ŚRÓDMIEŚCIE - ZACHÓD” zatwierdzonym uchwałą Rady Miasta Zakopane nr VII/90/2011 z dnia 31.03.2011 r., w terenach oznaczonych symbolem 9.U – tereny zabudowy usługowej.

Zbycie prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa w trybie bezprzetargowym w drodze umowy zamiany na podstawie Zarządzenia Wojewody Małopolskiego z dnia 4 grudnia 2024 r.

1 337 414 zł

/słownie: jeden milion trzysta trzydzieści siedem tysięcy czterysta czternaście złotych/

Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 572) oraz art. 4 ust. 1 i ust. 2, art. 5 ust. 1, ust. 4 w związku z art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 13 lipca 2023r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1722) informuje, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie postępowanie w sprawie wydania decyzji o stwierdzeniu nabycia przez Gminę Poronin, własności działki ewid. nr 9134 obr. 0503 Ząb, w jednostce ewidencyjnej Poronin, użytkowanej jako droga ogólnodostępna o znaczeniu lokalnym.

Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.

Czynności, o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.

Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.

Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 572) oraz art. 4 ust. 1 i ust. 2, art. 5 ust. 1, ust. 4 w związku z art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 13 lipca 2023r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1722) informuje, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie postępowanie w sprawie wydania decyzji o stwierdzeniu nabycia przez Gminę Poronin, własności działek ewid. nr 5100/21, 5417/4, 5419/1 obr. 0507 Małe Ciche, w jednostce ewidencyjnej Poronin, użytkowanej jako droga ogólnodostępna o znaczeniu lokalnym.

Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.

Czynności, o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.

Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.

Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.