Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 4 ust. 1 i ust. 2, art. 5 ust. 1, ust. 4 w związku z art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1722) informuję, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o stwierdzeniu nabycia przez Gminę Kościelisko własności nieruchomości użytkowanej jako droga ogólnodostępna o znaczeniu lokalnym, oznaczonej jako działki ewidencyjne w obrębie 0402 Witów, w jednostce ewidencyjnej Kościelisko:
-
dz. ewid. 10024/6 (powstałej z podziału działki ewid. 10024/1, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr NS1Z/00072509/1);
-
dz. ewid. 1332/4 (powstałej z podziału działki ewid. 1332/1, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr NS1Z/00018952/5);
-
dz. ewid. 1364/5 (powstałej z podziału działki ewid. 1364/3, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr NS1Z/00035028/4);
-
dz. ewid. 1404/13 (powstałej z podziału działki ewid. 1404/8, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr NS1Z/00033986/3);
-
dz. ewid. 10087 (powstałej z podziału działki ewid. 8038/7 o nieuregulowanym stanie prawnym);
-
dz. ewid. 9441/2 (powstałej z podziału działki ewid. 9441, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr NS1Z/00019362/9);
-
dz. ewid. 10090 (powstałej z podziału działki ewid. 8038/10 o nieuregulowanym stanie prawnym);
-
dz. ewid. 10092 (powstałej z podziału działki ewid. 8038/11 o nieuregulowanym stanie prawnym);
-
dz. ewid. 8038/14 (o nieuregulowanym stanie prawnym);
-
dz. ewid. 10095 (powstałej z podziału działki ewid. 8038/16 o nieuregulowanym stanie prawnym);
-
dz. ewid. 10096 (powstałej z podziału działki ewid. 8038/17 o nieuregulowanym stanie prawnym);
-
dz. ewid. 10098 (powstałej z podziału działki ewid. 9469 o nieuregulowanym stanie prawnym).
Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.
Czynności, o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7 dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.
Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.