Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 572) oraz art. 4 ust. 1 i ust. 2, art. 5 ust. 1, ust. 4 w związku z art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 13 lipca 2023r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1722) informuje, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie postępowanie w sprawie wydania decyzji o stwierdzeniu nabycia przez Gminę Poronin, własności działek ewid. nr 5100/21, 5417/4, 5419/1 obr. 0507 Małe Ciche, w jednostce ewidencyjnej Poronin, użytkowanej jako droga ogólnodostępna o znaczeniu lokalnym.
Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.
Czynności, o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.
Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 80
Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 113 ust. 6, 7 i art. 118a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1145) informuje, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość oznaczoną jako dz. ewid. nr 8158/17 o pow. 0,0001 ha (powstałą z podziału dz. ewid. nr 8158/13), obr. 503 Ząb, stanowiącą dotychczas współwłasność m.in. nieżyjącej Pani Marii Śmiałek c. Stanisława i Agnieszki, w udziale wynoszącym ½ , którego spadkobiercy nie wykazali prawa do spadku, nabytą na rzecz Zarządu Powiatu Tatrzańskiego, na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 3/2024 z dnia 26 czerwca 2024 r. znak: AB.6740.199.2024.ASS/MB, o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, oznaczoną.
Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.
Czynności o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.
Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 77
Działając na podstawie art. 124a w związku z art. 114 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1145) Starosta Tatrzański informuje, że zgodnie z wnioskiem Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, działającej przez pełnomocnika Pawła Brona Leszczyńskiego, zamierza wszcząć postępowanie administracyjne (znak: GN.6853.1.26.2024) w sprawie wydania w trybie art. 124 w związku z art. 124a ww. ustawy decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości gruntowej położonej w obrębie 0301 Bukowina Tatrzańska, jedn. ewid. Bukowina Tatrzańska, oznaczonej jako działki ewid. nr 4114/11 i nr 4114/12 poprzez udzielenie zezwolenia na realizację celu publicznego obejmującego budowę odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia wraz z przyłączami gazowymi średniego ciśnienia do budynków mieszkalnych. Łączna długość projektowanej infrastruktury technicznej na nieruchomości to 79 m, powierzchnia strefy kontrolowanej 79 m² (średnio 0,5 m od osi projektowanej sieci co obustronnie daje 1 m). Obszar potrzebny do wykonania zadania to 118,5 m².
Wskazana nieruchomość stanowi nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym stosownie do treści art. 113 ust. 6 i 7 w/w ustawy. Nieruchomość oznaczona jako dz. ewid. nr 4114/11 i nr 4114/12 odpowiadają p.gr.l.kat 4114/11 i p.gr.l.kat. 4114/12 objętej księgą wieczystą nr NS1Z/00006915/7 prowadzoną jest Sąd Rejonowy w Zakopanem, w której prawo własności wpisane jest na rzecz:
- Wiktorii Chowaniec do 1/12 części;
- Franciszka Chowaniec do 1/12 części;
- Lidii i Romana Goncarz do 10/12 części (na zasadach wspólności ustawowej małżeńskiej)
W związku z powyższym wzywa się osoby, które wykażą, że przysługują im prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, aby w terminie dwóch miesięcy od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia zgłosili i udokumentowali swoje prawa do przedmiotowej nieruchomości.
Osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do w/w nieruchomości, winny zgłosić się do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem przy ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pawilon B - pokój 118, w godzinach pn.-pt. 8.00-15.00, tel. 18 20 239 54.
Jeżeli w terminie 2 miesięcy od dnia ogłoszenia niniejszej informacji nie zgłoszą się osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, bądź zgłoszą się osoby, ale praw swych nie udowodnią, wszczęte zostanie postępowanie w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z części nieruchomości.
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 85
Działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z roku 2024. Poz. 1145) Starosta Tatrzański uprzejmie informuje, że na tablicy ogłoszeń w siedzibie starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15 oraz na stronie internetowej Starostwa www.tatry.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Tatrzańskiego, podany został do publicznej wiadomości Wykaz nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonych do zbycia w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkowników wieczystych.
Wykaz podlega wywieszeniu na okres 21 dni.
Wykaz z możliwością pobrania znajduje się poniżej w załączniku, po rozwinięciu artykułu
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 229
Na podstawie art. 49 w zw. z art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311) STAROSTA TATRZAŃSKI zawiadamia, że w dniu 12 grudnia 2024 r. została wydana Decyzja znak: GN.683.3.3.2024 o ustaleniu i wypłacie odszkodowania za nieruchomość oznaczoną jako działki ewid. nr 134/8 i 134/14 obr. 006 Zakopane, nabytą przez Gminę Miasto Zakopane na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 4/2023 z dnia 04 grudnia 2023 r. znak: AB.6740.574.2022.ASS o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Wojewody Małopolskiego za pośrednictwem Starosty Tatrzańskiego w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Na podstawie art. 127a § 1 kpa, przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna (art. 127a § 2 kpa).
Ustalone w niniejszej decyzji odszkodowanie, zostanie wypłacone przez Burmistrza Miasta Zakopane reprezentującego Gminę Miasto Zakopane w terminie 14 - tu dni od dnia, w którym decyzja o ustaleniu odszkodowaniu stanie się ostateczna.
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 93
Strona 5 z 53