Starosta Tatrzański działając na podstawie art. 61 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 113 ust. 6, 7 i art. 118a w zw z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311), zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość nabytą z mocy prawa na rzecz Gminy Miasta Zakopane, na podstawie decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 3/2023 z dnia 31 lipca 2023 r. znak: AB.6740.553.2022.ASS o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, oznaczoną jako dz. ewid. nr 1613/1 o pow. 0,0088 ha (powstałą z podziału dz. ewid. nr 1613, odpowiadającej dawnej p.gr.l.kat. 2515/10, gm. kat. Zakopane opisanej w KW NS1Z/00007244/9, obr. 006 Zakopane, stanowiącą dotychczas własność:

  1. Heleny Nowak c. Wojciecha i Agnieszki;
  2. Agnieszki Jonek.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie tj. ukazania się obwieszczenia zawiadamiającego o wszczęciu postępowania administracyjnego zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego.

W związku z powyższym wzywa się osoby, które wykażą, że przysługują im prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, aby w terminie 14 dni od daty doręczenia, zgłosili się do Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pawilon B pokój 118, tel.: (18) 20 239 55 i udokumentowali swoje prawa.

Niezgłoszenie się osób legitymujących się prawami do ww. nieruchomości skutkować będzie ustaleniem odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie i złożeniem należnego odszkodowania do depozytu sądowego.

Starosta Tatrzański działając na podstawie art. 61 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 113 ust. 6, 7 i art. 118a w zw z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311), zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość nabytą z mocy prawa na rzecz Gminy Miasta Zakopane, na podstawie decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 3/2023 z dnia 31 lipca 2023 r. znak: AB.6740.553.2022.ASS o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, oznaczoną jako dz. ewid. nr 492/18 o pow. 0,0618 ha (powstałą z podziału dz. ewid. nr 492/4, odpowiadającej dawnej p.gr.l.kat. 2766/3, gm. kat. Zakopane opisanej w Lwh 7702 (ump), obr. 006 Zakopane, stanowiącą dotychczas własność Karoliny z Bachledów Gąsienica Samek.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie tj. ukazania się obwieszczenia zawiadamiającego o wszczęciu postępowania administracyjnego zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego.

W związku z powyższym wzywa się osoby, które wykażą, że przysługują im prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, aby w terminie 14 dni od daty doręczenia, zgłosili się do Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pawilon B pokój 118, tel.: (18) 20 239 55 i udokumentowali swoje prawa.

Niezgłoszenie się osób legitymujących się prawami do ww. nieruchomości skutkować będzie ustaleniem odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie i złożeniem należnego odszkodowania do depozytu sądowego.

Starosta Tatrzański działając na podstawie art. 61 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 113 ust. 6, 7 i art. 118a w zw z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311), zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość nabytą z mocy prawa na rzecz Gminy Miasta Zakopane, na podstawie decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 3/2023 z dnia 31 lipca 2023 r. znak: AB.6740.553.2022.ASS o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, oznaczoną jako dz. ewid. nr 1622/1 o pow. 0,0076 ha (powstałą z podziału dz. ewid. nr 1622, odpowiadającej dawnym p.gr.l.kat. 2484/2 i 2485/14, gm. kat. Zakopane opisanym w Lwh 7151 (ump), obr. 006 Zakopane, stanowiącą dotychczas własność Anieli z Janków Chyc ,,Kuros”.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie tj. ukazania się obwieszczenia zawiadamiającego o wszczęciu postępowania administracyjnego zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego.

W związku z powyższym wzywa się osoby, które wykażą, że przysługują im prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, aby w terminie 14 dni od daty doręczenia, zgłosili się do Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pawilon B pokój 118, tel.: (18) 20 239 55 i udokumentowali swoje prawa.

Niezgłoszenie się osób legitymujących się prawami do ww. nieruchomości skutkować będzie ustaleniem odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie i złożeniem należnego odszkodowania do depozytu sądowego.

Starosta Tatrzański działając na podstawie art. 61 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 113 ust. 6, 7 i art. 118a w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311), zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość nabytą z mocy prawa na rzecz Gminy Miasta Zakopane, na podstawie decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 3/2023 z dnia 31 lipca 2023 r. znak: AB.6740.553.2022.ASS o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, oznaczoną jako dz. ewid. nr 1620/1 o pow. 0,0195 ha (powstałą z podziału dz. ewid. nr 1620, odpowiadającej dawnej z p.gr.l.kat. 2445/10, gm. kat. Zakopane opisanej w KW NS1Z/00007235/3), obr. 006 Zakopane, stanowiącą dotychczas własność Antoniny Mrowcy Ciułacz c. Jakuba i Wiktorii.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie tj. ukazania się obwieszczenia zawiadamiającego o wszczęciu postępowania administracyjnego zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego.

W związku z powyższym wzywa się osoby, które wykażą, że przysługują im prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, aby w terminie 14 dni od daty doręczenia, zgłosili się do Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pawilon B pokój 118, tel.: (18) 20 239 55 i udokumentowali swoje prawa.

Niezgłoszenie się osób legitymujących się prawami do ww. nieruchomości skutkować będzie ustaleniem odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie i złożeniem należnego odszkodowania do depozytu sądowego.

Starosta Tatrzański działając na podstawie art. 61 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 113 ust. 6, 7 i art. 118a w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311), zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość nabytą z mocy prawa na rzecz Gminy Miasta Zakopane, na podstawie decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 3/2023 z dnia 31 lipca 2023 r. znak: AB.6740.553.2022.ASS o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, oznaczoną jako dz. ewid. nr 1619/1 o pow. 0,0226 ha (powstałą z podziału dz. ewid. nr 1619, odpowiadającej p.gr.l.kat. 2410/10, gm. kat. Zakopane, opisaną w KW NS1Z/00059625/3), obr. 006 Zakopane, stanowiącą dotychczas współwłasność:

1. Anny Karpiel c. Agnieszki;
2.
Bronisławy Topór c. Agnieszki;
3.
Franciszka Chyc s. Agnieszki;
4.
Ludwiny Wilczek c. Agnieszki;
5.
Władysława Chyc s. Agnieszki;
6.
Zofii Gąsienicy Niżniak c. Teresy;
7.
Marii Gąsienicy Niżniak c. Teresy;
8.
Heleny Książek c. Teresy;
9.
Stanisławy Tancer c. Teresy.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne ogłoszenie tj. ukazania się obwieszczenia zawiadamiającego o wszczęciu postępowania administracyjnego zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego.

W związku z powyższym wzywa się osoby, które wykażą, że przysługują im prawa rzeczowe do ww. nieruchomości, aby w terminie 14 dni od daty doręczenia, zgłosili się do Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pawilon B pokój 118, tel.: (18) 20 239 55 i udokumentowali swoje prawa.

Niezgłoszenie się osób legitymujących się prawami do ww. nieruchomości skutkować będzie ustaleniem odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie i złożeniem należnego odszkodowania do depozytu sądowego.