Na podstawie art. 49 w zw. z art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311) STAROSTA TATRZAŃSKI zawiadamia, że w dniu 12 grudnia 2024 r. została wydana Decyzja znak: GN.683.3.3.2024 o ustaleniu i wypłacie odszkodowania za nieruchomość oznaczoną jako działki ewid. nr 134/8 i 134/14 obr. 006 Zakopane, nabytą przez Gminę Miasto Zakopane na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 4/2023 z dnia 04 grudnia 2023 r. znak: AB.6740.574.2022.ASS o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

Od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Wojewody Małopolskiego za pośrednictwem Starosty Tatrzańskiego w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Na podstawie art. 127a § 1 kpa, przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna (art. 127a § 2 kpa).

Ustalone w niniejszej decyzji odszkodowanie, zostanie wypłacone przez Burmistrza Miasta Zakopane reprezentującego Gminę Miasto Zakopane w terminie 14 - tu dni od dnia, w którym decyzja o ustaleniu odszkodowaniu stanie się ostateczna.