Na podstawie art. 118a ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311)
STAROSTA TATRZAŃSKI
zawiadamia, że w dniu 25 lutego 2025 r. została wydana Decyzja nr 2 znak: GN.683.7.24.2024 o ustaleniu wysokości odszkodowania za udział ½ części w nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym oznaczonej jako działka ewid. nr 8158/17 o pow. 0,0001 ha obr. 503 Zakopane, stanowiącej własność nieżyjącej Pani Marii Śmiałek c. Stanisława i Agnieszki, którego spadkobiercy nie wykazali prawa do spadku, nabytej przez Powiat Tatrzański na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Tatrzańskiego nr 3/2024 z dnia 26 czerwca 2024 r. znak: AB.6740.199.2024.ASS/MB o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. STAROSTY
NACZELNIK WYDZIAŁU
GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
mgr inż. Maciej Janicki