Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 7 ustawy z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1722) informuję, że w dniu 05 listopada 2024 r. została wydana decyzja znak GN.6821.18.2023 w sprawie wydania decyzji o stwierdzeniu nabycia przez Gminę Poronin, własności działek ewid. nr 5021/2 i 5628/1 obr. 507 Małe Ciche, w jednostce ewidencyjnej Poronin, użytkowanej jako droga ogólnodostępna o znaczeniu lokalnym.

Z treścią ww. decyzji oraz całością akt sprawy znak GN.6821.18.2023 można zapoznać się w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 15, od poniedziałku do piątku.

Od niniejszej decyzji przysługuje stronom odwołanie do Wojewody Małopolskiego za pośrednictwem Starosty Tatrzańskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia.

Jednocześnie informuję, iż w myśl art. 49 Kodeks postępowania administracyjnego po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia obwieszcza o wydaniu decyzji o nabyciu nieruchomości, zawiadomienie o wydaniu decyzji uważa się za doręczone.

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 124a i art. 118 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1145) Starosta Tatrzański zawiadamia, że w dniu 31 października 2024 r. po rozpatrzeniu wniosku Polskiej Spółki Gazownictwa z siedzibą w Tarnowie, reprezentowanej przez pełnomocnika Panią Sandrę Machowską, została wydana decyzja znak: GN.6853.39.2023 orzekająca o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości oznaczonej jako działka nr 236/2 o pow. 0,0024 ha, powierzchnia nieruchomości do zajęcia: 236/2 – 1,2m2 (1,2 * 1m2) obręb 009, jednostka ewidencyjna: Zakopane obejmującego udzielenie zezwolenia na założenie i przeprowadzenie na nieruchomości: prac związanych z rozbudową sieci gazowej średniego ciśnienia dn 63 PE celem zasilenia obiektów na działkach nr 236/1, 236/2, 238/5, 238/6 oraz budową gazociągu średniego cieśnienia dn 25PE celem zasilenia obiektu na działce nr 238/6 służących do zrealizowania inwestycji celu publicznego.

Z treścią w/w decyzji oraz całością akt sprawy znak GN.6853.39.2023 można zapoznać się w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.

Od niniejszej decyzji przysługuje stronom odwołanie do Wojewody Małopolskiego za pośrednictwem Starosty Tatrzańskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Tatrzańskiego.  

Zgodnie z art. 49b Kodeksu postępowania administracyjnego w przypadku zawiadomienia strony zgodnie  z art. 49 § 1 lub art. 49a o decyzji, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonej we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzje nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonej we wniosku, organ powiadamia  o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji może być niezwłocznie udostępniony.

Działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z roku 2024. Poz. 1145) Starosta Tatrzański uprzejmie informuje, że na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15 oraz na stronie internetowej Starostwa www.powiat.tatry.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Tatrzańskiego, podany został do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości Skarbu Państwa przeznaczonych do zbycia w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego.

Wykaz podlega wywieszeniu na okres 21 dni.

Pliki do pobrania
Pobierz plik (GN.6825.1.2023 wykaz nieruchomości.pdf)Wykaz nieruchomości GN.6825.1.2023144 kB

Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 775) oraz art. 4 ust. 1 i ust. 2, art. 5 ust. 1, ust. 4 w związku z art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 13 lipca 2023r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1722) informuje, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie w sprawie wydania decyzji o stwierdzeniu nabycia przez Gminę Bukowina Tatrzańska, własności działki ewid. nr 5480 obr. 0301 Bukowina Tatrzańska w jednostce ewidencyjnej Bukowina Tatrzańska, użytkowanej jako droga ogólnodostępna o znaczeniu lokalnym.

Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 775) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.

Czynności, o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.

Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.

Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 775) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 4 ust. 1 i ust. 2, art. 5 ust. 1, ust. 4 w związku z art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1722) informuję, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o stwierdzeniu nabycia przez Gminę Bukowina Tatrzańska własności działki ewid. nr 4315 obr. 0307 Leśnica, w jednostce ewidencyjnej Bukowina Tatrzańska, użytkowanych jako droga ogólnodostępna o znaczeniu lokalnym.

Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.

Czynności o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.

Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.

Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.