Działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z roku 2021, poz. 1899, ze zm.) Starosta Tatrzański ogłasza się, że do użyczenia na okres 2 lat została przeznaczona nieruchomość:

  1. Działka ewid. 2848 obr. 505 Poronin, o powierzchni 0,0811 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, obj. księgą wieczystą NS1Z/00020776/4, stanowiąca własność Skarbu Państwa.
  2. W miejscowym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Poronin przedmiotowa nieruchomość leży w terenach oznaczonych symbolem MU1/c – teren zabudowy mieszkaniowo-usługowej.
  3. Oddanie w użyczenie opisanej w pkt 1 nieruchomości następuje w celu oceny adaptacji budynku na potrzeby statutowe Gminy Poronin i określenia dokładnego celu przyszłej darowizny przedmiotowej nieruchomości oraz ustalenia harmonogramu prac adaptacyjnych.

Po wygaśnięciu prawa trwałego zarządu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zostanie podpisana umowa użyczenia pomiędzy Skarbem Państwa – Starostą Tatrzańskim, a Gminą Poronin.

Starosta Tatrzański
mgr inż Piotr Bąk

Działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z roku 2021, poz. 1899, ze zm.) Starosta Tatrzański ogłasza się, że do użyczenia na okres 2 lat została przeznaczona nieruchomość:

  1. Działka ewid. 2848 obr. 505 Poronin, o powierzchni 0,0811 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym, obj. księgą wieczystą NS1Z/00020776/4, stanowiąca własność Skarbu Państwa.
  2. W miejscowym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Poronin przedmiotowa nieruchomość leży w terenach oznaczonych symbolem MU1/c – teren zabudowy mieszkaniowo-usługowej.
  3. Oddanie w użyczenie opisanej w pkt 1 nieruchomości następuje w celu oceny adaptacji budynku na potrzeby statutowe Gminy Poronin i określenia dokładnego celu przyszłej darowizny przedmiotowej nieruchomości oraz ustalenia harmonogramu prac adaptacyjnych.

Po wygaśnięciu prawa trwałego zarządu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zostanie podpisana umowa użyczenia pomiędzy Skarbem Państwa – Starostą Tatrzańskim, a Gminą Poronin.

 

STAROSTA TATRZAŃSKI

      mgr inż. Piotr Bąk

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 2000 ze zm.) w związku z art. 124 i art. 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1899 ze zm.)

Starosta Tatrzański

zawiadamia, że w dniu 14 lutego 2023 r.

po rozpatrzeniu wniosku Spółki TAURON Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Jana Hebdę, została wydana decyzja znak GG-RSP.6853.3.2019 orzekająca o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości położonej w obrębie 0059 Zakopane, jednostka ewidencyjna Zakopane, oznaczonej jako działka ewid. nr 1 poprzez udzielenie zezwolenia spółce TAURON Dystrybucja S.A. na wykonanie prac związanych z modernizacją istniejącej sieci kablowej SN 15kV polegającej na rozbiórce lub umartwieniu istniejącej sieci kablowej SN 15kV i budowie sieci kablowej SN 15kV zgodnie z lokalizacją przedstawioną w załącznikach nr 1 i nr 2 stanowiących integralna część decyzji.

Z treścią w/w decyzji oraz całością akt sprawy znak GG-RSP.6853.3.2019 można zapoznać się w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 119 w godzinach od 8 – 15, od poniedziałku do piątku.

Od niniejszej decyzji przysługuje stronom odwołanie do Wojewody Małopolskiego za pośrednictwem Starosty Tatrzańskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Tatrzańskiego.  

Zgodnie z art. 49b Kodeksu postępowania administracyjnego w przypadku zawiadomienia strony zgodnie  z art. 49 § 1 lub art. 49a o decyzji, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonej we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia
w taki sposób lub takiej formie. Jeżeli decyzje nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonej we wniosku, organ powiadamia  o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji może być niezwłocznie udostępniony.

z up. Starosty Tatrzańskiego
p.o Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
mgr inż. Maciej Janicki

Działając na podstawie art. 124a w związku z art. 114 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1899 ze zm.) Starosta Tatrzański informuje, że zgodnie z wnioskiem spółki SEWIK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Damiana Niziołek, zamierza wszcząć postępowanie administracyjne (znak: GG-RSP.6853.4.2020) w sprawie wydania w trybie art. 124 w związku z art. 124a w/w ustawy decyzji ograniczającej sposób korzystania z części nieruchomości położonej w obrębie Kościelisko, działka ewid. nr 1936 poprzez udzielenie zezwolenia na realizację celu publicznego w ramach projektu „Budowa dwóch rurociągów sieci kanalizacji sanitarnej tłoczonej i grawitacyjnej, w rejonie ulicy Królewska i Nędzy Kubińca w Kościelisku.” Długość odcinka kanalizacji sanitarnej: rurociąg oznaczony punktami A-B- 41,61m, rurociąg oznaczony punktami C-D- 41,04m. Pole powierzchni zajęcia czasowego na czas budowy sieci kanalizacji sanitarnej- 0,0111 ha, pole powierzchni zajęcia trwałego na czas eksploatacji sieci kanalizacji sanitarnej- 0,0111 ha.

Nasz znak: GN.6853.10.2022                                                           Zakopane, dnia 17 stycznia 2023r.

 

ZAWIADOMIENIE

Starosty Tatrzańskiego

 

Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 2000 ze zm.) i art. 8 oraz art. 113 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1899 ze zm.) informuje, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie decyzji ograniczającej sposób korzystania z części nieruchomości położonej w obrębie 28, jedn. ewid. Zakopane, działka ewid. nr 272 poprzez udzielenie zezwolenia na realizację celu publicznego w ramach projektu „Przebudowa linii napowietrznej 15kV na kablową na osiedlu Huty, Cyrhla, Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem” obejmującego budowę sieci kablowej średniego napięcia 15kV o długości 19,4 m, powierzchni strefy kontrolowanej 19,4 m² posadowionej na głębokości min. 0,8 m pod powierzchnią terenu oraz rozbiórkę istniejącej infrastruktury energetycznej stanowiska słupowego SN 15kV.

Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 2000 ze zm.) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.

Czynności o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.

Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem
ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 19 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.

Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 2000 ze zm.) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

Z up. Starosty   
p.o. NACZELNIK WYDZIAŁU
GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

    mgr inż Maciej Janicki