Działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z roku 2023, poz. 344, ze zm.) Starosta Tatrzański ogłasza że do zbycia w drodze darowizny na rzecz Powiatu Tatrzańskiego przeznaczone są nieruchomości:
- Udziału 189/192 części w działkach ewid. 2500/25, 2507/4, 2508/2, 2511/2, 2513/2, 2518/2, 2519/2, 2509/2, obr. 303 Brzegi, gm. Bukowina Tatrzańska, o łącznej pow. 0,2668 ha, obj. księgą wieczystą NS1Z/00034325/9,
- Działek ewid. 2500/16, 2500/17, 2500/19, 2500/20, 2500/23, 2500/27, 2500/30, 2520/2, 2686/1, 2500/18, 2500/21, 2504/2, 2516/12, obr. 303 Brzegi, gm. Bukowina Tatrzańska, o łącznej pow. 6,9299 ha, obj. księgą wieczysta NS1Z/00034395/0,
- Udziału 69/72 części w działce ewid. 2514/2, obr. 303 Brzegi, gm. Bukowina Tatrzańska, o pow. 0,0096 ha, obj. księgą wieczystą NS1Z/00034324/2,
- Udziału 11/12 części w działce ewid. 2516/10, obr. 303 Brzegi, gm. Bukowina Tatrzańska, o pow. 0,0163 ha, obj. księgą wieczystą NS1Z/00034342/4,
w całości zajętych pod pas drogowy drogi publicznej powiatowej 1649K Łysa Polana– Morskie Oko.
2. Zgodnie z Uchwałą Nr XLII/352/2022 Rady Gminy Bukowina Tatrzańska z dnia 25 maja 2022r. w sprawie: uchwalenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bukowina Tatrzańska oraz wprowadzenia ujednoliconego Studium, przedmiotowe nieruchomości leżą w całości w pasie drogi publicznej – powiatowej nr 1649K
3. Wartość nieruchomości 2 165 001,00 zł (dwa miliony sto sześćdziesiąt pięć tysięcy jeden złotych)
4. Termin do złożenia wniosku przez osoby uprawnione do pierwszeństwa w nabyciu przedmiotowej nieruchomości upływa z dniem 28 lipca 2023 r.
5. Po upływie w. w. terminu zostanie podpisana umowa darowizny na rzecz Powiatu Tatrzańskiego.
Starosta Tatrzański
mgr inż. Piotr Bąk
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 358
Działając na podstawie art. 124a w związku z art. 114 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 344) Starosta Tatrzański informuje, że zgodnie z wnioskiem spółki TAURON Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Jana Hebdę, zamierza wszcząć postępowanie administracyjne (znak: GN.6853.21.2023) w sprawie wydania w trybie art. 124 w związku z art. 124a w/w ustawy decyzji o ograniczeniu sposób korzystania z nieruchomości gruntowej położonej w obrębie 0401, jednostka ewid. Kościelisko oznaczonej jako dz. ewid. nr 1285/1 poprzez udzielenie zezwolenia na realizację celu publicznego w ramach zadania „Budowa stacji transformatorowej wnętrzowej 15/0,4kV wraz z powiązaniami SN i nn, Kościelisko ul. Rysulówka” obejmującego budowę nowej infrastruktury technicznej- sieci kablowej SN15kV. Łączna długość projektowanej sieci kablowej to 70,8 m, powierzchni strefy kontrolowanej 70,8 m².
Wskazana nieruchomość stanowi nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym stosownie do treści art. 113 ust. 6 i 7 w/w ustawy. Działka nr 1285/1 obr. 0401 Kościelisko zgodnie z wypisem z rejestru gruntów, wpisane jest władanie na zasadach samoistnego posiadania na rzecz:
- Gminy Kościelisko
W związku z powyższym wzywa się osoby, które wykażą, że przysługują im prawa rzeczowe do w/w nieruchomości, aby w terminie dwóch miesięcy od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia zgłosili i udokumentowali swoje prawa do przedmiotowych nieruchomości.
Osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do w/w nieruchomości, winny zgłosić się do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zakopanem przy ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pawilon B - pokój 118, w godzinach pn.-pt. 8.00-15.00, tel. 18 20 239 54.
Jeżeli w terminie 2 miesięcy od dnia ogłoszenia niniejszej informacji nie zgłoszą się osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do w/w nieruchomości, bądź zgłoszą się osoby, ale praw swych nie udowodnią, wszczęte zostanie postępowanie w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z części nieruchomości.
Niniejsze ogłoszenie podlega zamieszczeniu na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej oraz na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Zakopanem, a także w dzienniku internetowym www.infopublikator.pl
Zakopane, dnia 30 maja 2023r.
Z up. STAROSTY
p.o. NACZELNIK WYDZIAŁU
GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCI
mgr inż. Maciej Janicki
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 332
Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) i art. 8 oraz art. 113 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 344) informuje, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie decyzji ograniczającej sposób korzystania z części nieruchomości położonej w obrębie Białka Tatrzańska, jedn. ewid. Bukowina Tatrzańska, działka ewid. nr 1932 poprzez udzielenie zezwolenia na realizację celu publicznego w ramach zadania pt.: „Budowa wnętrzowej stacji transformatorowej 15/0,4kV Białka Tatrzańska 04 wraz z powiązaniami SN i nn” obejmującego budowę nowej infrastruktury technicznej oraz rozbiórkę starej napowietrznej sieci SN 15kV. Łączna długość sieci wynosi 70,01 m, powierzchni strefy kontrolowanej 64,5 m².
Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.
Czynności o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.
Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Zakopane, dnia 30 maja 2023 r.
Z up. STAROSTY
p.o. NACZELNIK WYDZIAŁU
GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCI
mgr inż. Maciej Janicki
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 322
Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) i art. 8 oraz art. 113 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 344) informuje, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie decyzji ograniczającej sposób korzystania z części nieruchomości położonej w obrębie Białka Tatrzańska, jedn. ewid. Bukowina Tatrzańska, działka ewid. nr 1927 poprzez udzielenie zezwolenia na realizację celu publicznego w ramach zadania pt.: „Budowa wnętrzowej stacji transformatorowej 15/0,4kV Białka Tatrzańska 04 wraz z powiązaniami SN i nn” w związku z „budową nowej infrastruktury technicznej na innej nieruchomości gruntowej, jednak strefa kontrolowana tej infrastruktury technicznej zachodzi na przedmiotową działkę oraz rozbiórkę istniejącej sieci napowietrznej SN 15kV.” Powierzchni strefy kontrolowanej wynosi 2,4 m².
Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.
Czynności o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.
Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Zakopane, dnia 30 maja 2023r.
Z up. STAROSTY
p.o. NACZELNIK WYDZIAŁU
GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCI
mgr inż. Maciej Janicki
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 390
Stosownie do art. 10 w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) i art. 8 oraz art. 113 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 344) informuje, że został zebrany materiał dowodowy niezbędny do zakończenia postępowania administracyjnego w sprawie decyzji ograniczającej sposób korzystania z części nieruchomości położonej w obrębie Białka Tatrzańska, jedn. ewid. Bukowina Tatrzańska, działka ewid. nr 1925 poprzez udzielenie zezwolenia na realizację celu publicznego w ramach zadania pt.: „Budowa wnętrzowej stacji transformatorowej 15/0,4kV Białka Tatrzańska 04 wraz z powiązaniami SN i nn” obejmującego budowę nowej infrastruktury technicznej o długości 14,1 m, powierzchni strefy kontrolowanej 29,4 m².
Mając na uwadze powyższe okoliczności, stosownie do treści art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) zawiadamia się o możliwości zapoznania się z zebraną dokumentacją oraz wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz żądań.
Czynności o których mowa wyżej, będzie można dokonać w terminie 7-miu dni, licząc od dnia doręczenia niniejszego pisma.
Czynności tej można dokonać w budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15, pawilon B, pokój nr 118 w godzinach od 9 – 14, od poniedziałku do piątku.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775) ogłoszenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Zakopane, dnia 30 maja 2023r.
Z up. STAROSTY
p.o. NACZELNIK WYDZIAŁU
GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCI
mgr inż. Maciej Janicki
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Odsłony: 409
Strona 35 z 46