Pokój
20 (budynek B)
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 15.00
Pracownicy
mgr inż. Andrzej Łęcki - Naczelnik Wydziału
pok. 20 / tel. 18 20 239 15, 18 20 01 001 wew. 15
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Joanna Pietras - Kierownik
pok. 20 / tel. 18 20 239 26, 18 20 01 001 wew. 26
fax. 18 20 239 18
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane teleadresowe i godziny pracy PCZK – w zakładce „Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego”
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
Pokoje
29 (I piętro)
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 15.00
piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30
Pracownicy
Zofia Garbulińska – Skarbnik Powiatu
Katarzyna Cudzich – Naczelnik Wydziału
Katarzyna Cudzich - Naczelnik Wydziału
Małgorzata Skupień - Główny Specjalista
pok. 29 / tel. 18 20 239 28, 18 20 01 001 wew. 28
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dorota Szopa - Inspektor
Irena Gąsienica Walczak - Podinspektor
Joanna Borzęcka - Podinspektor - kasjer
Beata Pachowicz - Podinspektor - kasjer
Beata Topór - Inspektor
Krystyna Bugara - Inspektor
Eliza Krzyżowska - Inspektor
pok. 29 / tel. 18 20 239 27, 18 20 01 001 wew. 27
Numery kont bankowych
Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 42 8821 0009 0000 0000 1225 0005
- dochody z tytułu dzierżawy,
- opłaty komunikacyjne (prawo jazdy, rejestracja pojazdów),
- opłaty administracyjne (wpis i wyrys map geodezyjnych)
Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 96 8821 0009 0000 0000 1225 0003
- dochody Skarbu Państwa
- użytkowanie wieczyste gruntów
Numer Rachunku: 76 1240 4748 1111 0000 4882 8147
- opłata skarbowa Urząd Miasta w Zakopanem
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
Pokoje
Pawilon B - pok. 3, 10
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym
piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym
Pracownicy
mgr Stanisław Fecko - Powiatowy Rzecznik Konsumentów
pawilon B pok. 3 / tel. 18 20 239 49, 18 20 01 001 wew. 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
Pokoje
Dziennik podawczy (parter), pok 9 - sekretariat
I piętro pokoje: 33, 37
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
Wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30
Piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.00
Pracownicy
mgr Katarzyna Chyc - Naczelnik Wydziału
pok. nr 37 / tel. 18 20 239 23, 18 20 01 001 wew. 23
Organizacja pracy urzędu:
- zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa,
- prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
- organizacja i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem kancelarii – „dziennika podawczego”, zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez Starostwo,
- przyjmowanie i wysyłanie przesyłek,
- zapewnienie obsługi pocztowej urzędu,
- organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji:
- między poszczególnymi wydziałami,
- między Starostwem a interesantami,
- nadzór, koordynacja i kontrola rozpatrywania skarg i wniosków,
- współdziałanie z Sekretarzem Powiatu w wykonywaniu zadań związanych z wyborami do organów samorządu terytorialnego w zakresie ustalonym Kodeksem Wyborczym i innymi ustawami,
- prowadzenie rejestru umów, porozumień, zarządzeń oraz kontroli prowadzonych w Starostwie i jednostkach organizacyjnych Powiatu,
- wykonywanie zadań związanych ze składaniem oświadczeń majątkowych przez pracowników Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Tatrzańskiego.
Sprawy pracownicze:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Starostwa oraz kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu,
- prowadzenie spraw związanych z awansowaniem, premiowaniem, nagradzaniem i zwalnianiem pracowników,
- nadzór nad wykorzystaniem urlopów wypoczynkowych pracowników, jego ewidencjonowanie i analizowanie ich wykorzystania,
- egzekwowanie dyscypliny pracy w Starostwie,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem okresowych ocen pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
- prowadzenie spraw związanych z naborem na stanowiska urzędnicze,
- koordynacja spraw związanych ze szczegółowym sposobem przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę,
- prowadzenie spraw praktyk uczniów i studentów,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy dotycząca zatrudnienia w Starostwie osób w ramach programów aktywizacji zawodowej bezrobotnych,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych w zakresie spraw pracowniczych,
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych i zatrudnienia.
Sprawy obywatelskie:
- wydawania zezwoleń na sprowadzanie zwłok lub szczątków ludzkich z obcego państwa do Polski,
- współpracy z konsultami, policją lub innymi urzędami w zakresie ustalania rodzin lub bliskich w przypadku śmierci obywateli polskich za granicą,
- prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami państwowymi.
Sprawy BHP i p.poż. wynikające z Kodeksu Pracy i innych przepisów szczegółowych.
Prowadzenie archiwum zakładowego:
- nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- bieżące nadzorowanie prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych w szczególności w zakresie doboru klas wykazu z akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie zdawania akt do archiwum zakładowego,
- współpraca z Archiwum Państwowym.
Prowadzenie biura rzeczy znalezionych związane z postępowaniem w sprawach odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy, przyjmowania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru.
Pracownicy ds. organizacyjnych, kadrowych i spraw obywatelskich
mgr Katarzyna Chyc - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
pok. nr 37 tel. 18 20 239 23, 18 20 01 001 wew. 23
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Pardel-Butor - p.o. Główny Specjalista
pok. nr 33 tel. 18 20 239 19, 18 20 01 001 wew. 19
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Anna Maśnica - Inspektor
pok. nr 33 tel. 18 20 239 19, 18 20 01 001 wew. 19
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karolina Hajduk - Inspektor
pok. nr 33 tel. 18 20 239 19, 18 20 01 001 wew. 19
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wspólna skrzynka: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prowadzenie Archiwum zakładowego.
mgr Grzegorz Drewniak - Główny Specjalista ds. Archiwum
tel. 18 20 239 63, 18 20 01 001 wew. 63
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapewnienie prawidłowych warunków pracy, bhp - prowadzenie szkoleń w tym zakresie.
mgr Tomasz Bryniarski – Specjalista ds. BHP
pok. nr 37 tel. 18 20 239 23, 18 20 01 001 wew. 23
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prowadzenie Sekretariatu Starosty i Wicestarosty, Obsługa Zarządu
mgr Marzena Łojas- Główny Specjalista
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lic. Magdalena Maczyszyn - Podinspektor ds. kancelaryjnych
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Katarzyna Obrochta - Samodzielny Referent
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 9 / tel. 18 20 239 14, 18 20 01 001 wew. 14
Prowadzenie Kancelarii ogólnej – Dziennika Podawczego
Organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji
- między poszczególnymi wydziałami,
- między Starostwem a interesantami.
Krystyna Marduła - Inspektor
lic. Magdalena Chyc-Magdzin - Podinspektor
tel. 18 20 239 10, 18 20 01 001 wew. 10
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
Pokoje
16, 17, 18 (parter)
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 15.00
Godziny przyjęć stron
poniedziałek: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 8.00 - 15.00
piątek: 8.00 - 14.30
Naczelnik wydziału
mgr Bożena Stopka - Rapacz – Naczelnik Wydziału
pok. 16 / tel. 18 20 239 58, 18 20 01 001 wew. 58
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pracownicy
Andrzej Dziadoń - zastępca naczelnika
Krzysztof Majerczyk - Inspektor
pok. 17 / tel. 18 20 239 50, 18 20 01 001 wew. 50
mgr inż. Michał Łukaszczyk - Inspektor
Maciej Przybył - Pomoc Administracyjna
Wojciech Majerczyk - Kierowca, Konserwator
pok. 18 / tel. 18 20 239 40, 18 20 01 001 wew. 40
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Drogownictwa
Krzystof Zięba - Kierownik Referatu
pok. 17 / tel. 18 20 239 50, 18 20 01 001 wew. 50
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
Strona 2 z 3