Pokoje
38
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 15.00
Pracownicy
mgr Jarosław Zając - Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych
pok. 38 / tel. 18 20 239 30, 18 20 01 001 wew. 30
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fax:18 20 171 04
Szczegółowe informacje do poszczególnych postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych w tym w szczególności ogłoszenia o przetargach, specyfikacje istotnych warunków zamówień, ogłoszenia o wynikach poszczególnych postępowań znajdują się na stronie zamawiającego Urząd /zamówienia publiczne/Bieżące zamówienia publiczne
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 22807
Pokoje
Pawilon B - pok. 3, 10
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym
piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym
Pracownicy
mgr Stanisław Fecko - Audytor Wewnętrzny
pok. 3 / tel. 18 20 239 49, 18 20 01 001 wew. 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 18772
Pokoje
32 (pietro I) - pawilon A
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 15.00
Pracownicy
Sławomira Chowaniec - Radca Prawny
pok. 32 / tel. 18 20 239 32, 18 20 01 001 wew 32
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fax: 18 20 171 04
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 18896
Pokoje
Pawilon B - pok. 3, 10
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym
piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym
Pracownicy
mgr Stanisław Fecko - Kierownik Referatu
pok. 3 / tel. 18 20 239 49, 18 20 01 001 wew. 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 17849
Pokoje
28 (półpiętro)
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 15.00
piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30
Pracownicy
mgr inż. Andrzej Łęcki - Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
pok. 28 / tel. 18 20 239 15, 18 20 01 001 wew. 15
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 16535
Pokój
20 (budynek B)
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 15.00
Pracownicy
mgr inż. Andrzej Łęcki - Naczelnik Wydziału
pok. 20 / tel. 18 20 239 15, 18 20 01 001 wew. 15
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Joanna Pietras - Kierownik
pok. 20 / tel. 18 20 239 26, 18 20 01 001 wew. 26
fax. 18 20 239 18
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane teleadresowe i godziny pracy PCZK – w zakładce „Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego”
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 23145
Pokoje
29 (I piętro)
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 15.00
piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30
Pracownicy
Zofia Garbulińska – Skarbnik Powiatu
Katarzyna Cudzich – Naczelnik Wydziału
Katarzyna Cudzich - Naczelnik Wydziału
Małgorzata Skupień - Główny Specjalista
pok. 29 / tel. 18 20 239 28, 18 20 01 001 wew. 28
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dorota Szopa - Inspektor
Irena Gąsienica Walczak - Podinspektor
Joanna Borzęcka - Podinspektor - kasjer
Beata Pachowicz - Podinspektor - kasjer
Beata Topór - Inspektor
Krystyna Bugara - Inspektor
Eliza Krzyżowska - Inspektor
pok. 29 / tel. 18 20 239 27, 18 20 01 001 wew. 27
Numery kont bankowych
Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 42 8821 0009 0000 0000 1225 0005
- dochody z tytułu dzierżawy,
- opłaty komunikacyjne (prawo jazdy, rejestracja pojazdów),
- opłaty administracyjne (wpis i wyrys map geodezyjnych)
Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 96 8821 0009 0000 0000 1225 0003
- dochody Skarbu Państwa
- użytkowanie wieczyste gruntów
Numer Rachunku: 76 1240 4748 1111 0000 4882 8147
- opłata skarbowa Urząd Miasta w Zakopanem
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 87545
Pokoje
Pawilon B - pok. 3, 10
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym
piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym
Pracownicy
mgr Stanisław Fecko - Powiatowy Rzecznik Konsumentów
pawilon B pok. 3 / tel. 18 20 239 49, 18 20 01 001 wew. 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 27514
Pokoje
Pawilon A: Dziennik podawczy (parter), pok 9 - sekretariat
Pawilon B: pok 25
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30
Wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30
Piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.00
Pracownicy
mgr Marcin Sęk - p. o. Kierownik
pok. nr 2 / tel. 18 20 239 10
Zadania
- zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa,
- prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
- organizacja i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem kancelarii – „dziennika podawczego”, zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez Starostwo,
- organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji w szczególności w ramach systemu EZD: między poszczególnymi wydziałami, między Starostwem a interesantami,
- przyjmowanie i wysyłanie przesyłek,
- zapewnienie obsługi pocztowej urzędu,
- utrzymywanie, gospodarowanie i nadzór nad mieniem Starostwa,
- opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych oraz rocznych planów remontów kapitalnych budynków Starostwa,
- zabezpieczenie środków finansowych w planach budżetowych na remonty i modernizację budynków Starostwa i efektywne ich użytkowanie,
- gospodarowanie budynkami oraz środkami rzeczowymi i zabezpieczenie mienia Starostwa,
- gospodarowanie taborem samochodowym,
- dbanie o porządek i poprawienie warunków technicznych pracy w Starostwie,
- prowadzenie biura rzeczy znalezionych związane z postępowaniem w sprawach odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy, przyjmowania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru.
- prowadzenie rejestru umów i porozumień w wersji elektronicznej i papierowej w Starostwie i jednostkach organizacyjnych Powiatu.
Prowadzenie Archiwum zakładowego.
mgr Grzegorz Drewniak - Główny Specjalista ds. Archiwum
tel. 18 20 17 100 wew. 63
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prowadzenie Sekretariatu Starosty i Wicestarosty
mgr Marzena Łojas- Główny Specjalista
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 9 / tel. 18 20 239 14
Prowadzenie Kancelarii ogólnej – Dziennika podawczego
Organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji
- między poszczególnymi wydziałami,
- między Starostwem a interesantami.
Krystyna Marduła - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karolina Hajduk - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lic. Magdalena Chyc-Magdzin - Podinspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr inż. Halina Kula – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
wspólny email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pok. 1 tel. 18 20 239 10
Maciej Przybył – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wojciech Majerczyk – Kierowca samochodu osobowego, Konserwator
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 29348
Pokoje
16, 17, 18 (parter)
Godziny Pracy
poniedziałek: 7.30 - 16.00
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 15.00
Godziny przyjęć stron
poniedziałek: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 8.00 - 15.00
piątek: 8.00 - 14.30
Naczelnik wydziału
mgr Bożena Stopka - Rapacz – Naczelnik Wydziału
pok. 16 / tel. 18 20 239 58, 18 20 01 001 wew. 58
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pracownicy
Andrzej Dziadoń - zastępca naczelnika
Krzysztof Majerczyk - Inspektor
pok. 17 / tel. 18 20 239 50, 18 20 01 001 wew. 50
mgr inż. Michał Łukaszczyk - Inspektor
Maciej Przybył - Pomoc Administracyjna
Wojciech Majerczyk - Kierowca, Konserwator
pok. 18 / tel. 18 20 239 40, 18 20 01 001 wew. 40
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Drogownictwa
Krzystof Zięba - Kierownik Referatu
pok. 17 / tel. 18 20 239 50, 18 20 01 001 wew. 50
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Kategoria: Wydziały Starostwa
- Odsłony: 35534
Strona 1 z 2