Pokoje

38


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00

wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30

piątek: 7.30 - 15.00


Pracownicy

mgr Jarosław Zając - Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych 
pok. 38 / tel. 18 20 239 30, 18 20 01 001 wew. 30

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
fax:18 20 171 04

Szczegółowe informacje do poszczególnych postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych w tym w szczególności ogłoszenia o przetargach, specyfikacje istotnych warunków zamówień, ogłoszenia o wynikach poszczególnych postępowań znajdują się na stronie zamawiającego Urząd /zamówienia publiczne/Bieżące zamówienia publiczne

Pokoje

Pawilon B - pok. 3, 10


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30

wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym

piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym


Pracownicy

mgr Stanisław Fecko - Audytor Wewnętrzny
pok. 3 / tel. 18 20 239 49, 18 20 01 001 wew. 49

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pokoje

32 (pietro I) - pawilon A


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00

wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30

piątek: 7.30 - 15.00


Pracownicy

Sławomira Chowaniec - Radca Prawny 
pok. 32 / tel. 18 20 239 32, 18 20 01 001 wew 32

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fax: 18 20 171 04

Pokoje

Pawilon B - pok. 3, 10


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30

wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym

piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym


Pracownicy

mgr Stanisław Fecko - Kierownik Referatu
pok. 3 / tel. 18 20 239 49, 18 20 01 001 wew. 49

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pokoje

28 (półpiętro)


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30

wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 15.00

piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30


Pracownicy

mgr inż. Andrzej Łęcki - Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
pok. 28 / tel. 18 20 239 15, 18 20 01 001 wew. 15

Pokój

20 (budynek B)


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 15.00


Pracownicy

mgr inż. Andrzej Łęcki - Naczelnik Wydziału
pok. 20 / tel. 18 20 239 15, 18 20 01 001 wew. 15

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mgr Joanna Pietras - Kierownik
pok. 20 / tel. 18 20 239 26, 18 20 01 001 wew. 26
fax. 18 20 239 18

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Dane teleadresowe i godziny pracy PCZK – w zakładce „Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego”

Pokoje

29 (I piętro)


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30

wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 15.00

piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30


Pracownicy

Zofia Garbulińska – Skarbnik Powiatu

Katarzyna Cudzich Naczelnik Wydziału 


Katarzyna Cudzich - Naczelnik Wydziału 
Małgorzata Skupień - Główny Specjalista
pok. 29 / tel. 18 20 239 28, 18 20 01 001 wew. 28

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



Dorota Szopa - Inspektor
Irena Gąsienica Walczak - Podinspektor
Joanna Borzęcka - Podinspektor - kasjer
Beata Pachowicz - Podinspektor - kasjer
Beata Topór - Inspektor
Krystyna Bugara - Inspektor
Eliza Krzyżowska - Inspektor

pok. 29 / tel. 18 20 239 27, 18 20 01 001 wew. 27


Numery kont bankowych

Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 42 8821 0009 0000 0000 1225 0005

  • dochody z tytułu dzierżawy,
  • opłaty komunikacyjne (prawo jazdy, rejestracja pojazdów),
  • opłaty administracyjne (wpis i wyrys map geodezyjnych)

 

Nazwa Banku: PBS Zakopane
Numer Rachunku: 96 8821 0009 0000 0000 1225 0003

  • dochody Skarbu Państwa
  • użytkowanie wieczyste gruntów

 

Numer Rachunku: 76 1240 4748 1111 0000 4882 8147

  • opłata skarbowa Urząd Miasta w Zakopanem

Pokoje

Pawilon B - pok. 3, 10


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30

wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym

piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: po uzgodnieniu telefonicznym


Pracownicy

mgr Stanisław Fecko - Powiatowy Rzecznik Konsumentów
pawilon B pok. 3 / tel. 18 20 239 49, 18 20 01 001 wew. 49

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Pokoje

Pawilon A: Dziennik podawczy (parter), pok 9 - sekretariat
Pawilon B: pok 25


Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
przyjęcia stron: 8.00 - 15.30

Wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
przyjęcia stron: 8.00 - 14.30

Piątek: 7.30 - 15.00
przyjęcia stron: 8.00 - 14.00


Pracownicy

mgr Marcin Sęk  - p. o. Kierownik
pok. nr 2 / tel. 18 20 239 10


Zadania

  1. zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa,
  2. prowadzenie sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
  3. organizacja i nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem kancelarii – „dziennika podawczego”, zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez Starostwo,
  4. organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji w szczególności w ramach systemu EZD: między poszczególnymi wydziałami, między Starostwem a interesantami,
  5. przyjmowanie i wysyłanie przesyłek,
  6. zapewnienie obsługi pocztowej urzędu,
  7. utrzymywanie, gospodarowanie i nadzór nad mieniem Starostwa,
  8. opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych oraz rocznych planów remontów kapitalnych budynków Starostwa,
  9. zabezpieczenie środków finansowych w planach budżetowych na remonty i modernizację budynków Starostwa i efektywne ich użytkowanie,
  10. gospodarowanie budynkami oraz środkami rzeczowymi i zabezpieczenie mienia Starostwa,
  11. gospodarowanie taborem samochodowym,
  12. dbanie o porządek i poprawienie warunków technicznych pracy w Starostwie,
  13. prowadzenie biura rzeczy znalezionych związane z postępowaniem w sprawach odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy, przyjmowania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru.
  14. prowadzenie rejestru umów i porozumień w wersji elektronicznej i papierowej w Starostwie i jednostkach organizacyjnych Powiatu.


Prowadzenie Archiwum zakładowego.

mgr Grzegorz Drewniak - Główny Specjalista ds. Archiwum
tel. 18 20 17 100 wew. 63
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Prowadzenie Sekretariatu Starosty i Wicestarosty

mgr Marzena Łojas- Główny Specjalista
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 9 / tel. 18 20 239 14


Prowadzenie Kancelarii ogólnej – Dziennika podawczego

Organizacja obiegu dokumentów oraz obiegu informacji
- między poszczególnymi wydziałami,
- między Starostwem a interesantami.

Krystyna Marduła - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Karolina Hajduk - Inspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lic. Magdalena Chyc-Magdzin - Podinspektor
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mgr inż. Halina Kula – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

wspólny email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. 1 tel. 18 20 239 10


 
Organizacja pracy Urzędu

Maciej Przybył – Pomoc Administracyjna
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wojciech Majerczyk – Kierowca samochodu osobowego, Konserwator

 
Biuro rzeczy znalezionych. (kliknij by przejść do ogłoszeń Biura Rzeczy Znalezionych)

 

Pokoje

16, 17, 18 (parter)

Godziny Pracy

poniedziałek: 7.30 - 16.00
wtorek - czwartek: 7.30 - 15.30
piątek: 7.30 - 15.00

Godziny przyjęć stron

poniedziałek: 8.00 - 15.30
wtorek - czwartek: 8.00 - 15.00
piątek: 8.00 - 14.30

 


Naczelnik wydziału

mgr Bożena Stopka - Rapacz – Naczelnik Wydziału
pok. 16 / tel. 18 20 239 58, 18 20 01 001 wew. 58
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


Pracownicy

Andrzej Dziadoń - zastępca naczelnika
Krzysztof Majerczyk - Inspektor
pok. 17 / tel. 18 20 239 50, 18 20 01 001 wew. 50

mgr inż. Michał Łukaszczyk - Inspektor
Maciej Przybył - Pomoc Administracyjna
Wojciech Majerczyk - Kierowca, Konserwator
pok. 18 / tel. 18 20 239 40, 18 20 01 001 wew. 40
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


Referat Drogownictwa

Krzystof Zięba - Kierownik Referatu
pok. 17 / tel. 18 20 239 50, 18 20 01 001 wew. 50
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.